۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۵۵۶۶۹
وزیر کشور:

ملت بزرگ اسلام در مقابل استکبار ایستاده است

وزیر کشور گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار ایستاده است و این استان که در رشادت، شجاعت و میدان‌داری حقاً بسیار جای بلندی دارد لذا امروز جمهوری اسلامی دریکی از نقاط اوج خودش قرار دارد امروز می‌بینید که بشارت‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری در حال تحقق است.
ملت بزرگ اسلام در مقابل استکبار ایستاده است
به گزارش «جهانبین نیوز»، احمد وحیدی وزیر کشور هم‌زمان با سفر  ریاست جمهوری به استان و مصلی بزرگ لردگان اظهار کرد: ما در شرایطی قرار داریم که بخشی از پیکر دنیای اسلام در آتش می‌سوزد مظلومان فلسطین با بدترین ظلم‌ها مورد هجوم دشمنان به خدا و خلق قرار دارند و آن‌هایی که با تمام وجود در مقابل تمام درد منشی‌های دشمن ایستاده‌اند و مقاومت می‌کنند آن‌هایی که امروز برای دنیای اسلام آبرو شدند آن‌هایی با دفاع از حرمت مسجدالاقصی، اسلام و مسلمان  و با دفاع از حرمت سرزمینشان با رژیم دردمندش، خبیث و کودک کش صهیونیستی درگیرند.

وزیر کشور افزود: مردم غزه در این درگیری درواقع با دنیای استکبار در جنگ‌اند با  آمریکای جنایت‌کار همان آمریکایی که به‌درستی حضرت امام (ره) آن را شیطان اکبر نامیدند و ما مردم ایران بیش از همه این را با گوشت، پوست‌واستخوان درک کرده‌ایم که حقیقتاً شیطان امروز امریکا است و شاگردان و کسانی که او را همراهی می‌کنند.

وزیر کشور ادامه  داد: هرچه دیدیم و هر چه که منتشر شد حکایت از مقاومت بود از کودک چندساله تا پیرمرد 70 ساله در  مقابل دشمن ایستاده‌اند و رژیم صهیونیستی از دین یهود سوءاستفاده می‌کند این‌ها به فرمایش قرآن بدترین هستند بیشترین عداوت را امروز دارند البته رزمندگان آنجا که سرافرازان دارند دفاع می‌کنند ضربه‌های بسیار شدیدی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

وحیدی در خصوص حمایت ملت ایران از مردم غزه گفت: ده‌ها و صدها جوان عزیز که برای دفاع از اسلام رفتند امروز این پیام به همه‌جا صادرشده است این نسیم مقاومت وزید و امروز  نسیم مقاومت علیه دشمن طوفانی شده است.

وزیر کشور اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در مقابل آن‌ها ایستاده است و نقاط کاربردی همانند این استان که در رشادت، شجاعت میدان‌داری حقاً بسیار جای بلندی دارد لذا امروز جمهوری اسلامی دریکی از نقاط اوج خودش قرار دارد امروز می‌بینید که بشارت‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری در حال تحقق است.

وحیدی درباره سکوت کشور در مقابل جنایات صهیونیست گفت: در عالم رژیم صهیونیستی حتی طرفداران او جرئت طرفداری از او را ندارند رژیم صهیونیستی، انگلیس و... از این جنایت‌ها دفاع می‌کنند و این جنایت‌ها جنایت‌های  حقوق بشری که بیش از 11 هزار نفر شهید کردند در همین حال این رژیم منحوس به‌جای آن‌که رژیم صهیونیستی را به خاطر نسل‌کشی به خاطر جنایت علیه بشریت محکوم کنند حتی از این هم خودداری می‌کنند این آن چیزی است که ما باید بدانیم و حضرت امام  و رهبر معظم انقلاب خوب این‌ها را شناختند و مردم ما را مجهز کردند به آنچه لازم بوده است که در مقابل آن‌ها بایستیم.

وزیر کشور  در ادامه گفت: به‌رغم همه فشار های اقتصادی که دشمن وارد می‌کند امروز فعالیت‌های اقتصادی در کل کشور بسیار فراوان است و  در استان چهارمحال و بختیاری  بیش از 900 پروژه در حال اجرا است پروژه‌های متعدد از راه، آب بهداشت و... بعضی از آن‌ها به نتیجه رسیده است.

وحیدی درباره وضعیت آب اظهار کرد: مسئله آب و بعضی از سدها که در منطقه موردنیاز است کارهای آن انجام‌شده است و در مراحل نهایی است تا مجوز نهایی سد در منطقه گرفته شود و مسائل منطقه در حال انجام است سد خرسان سد بسیار بزرگی است سد خرسان سه، یک میلیارد و 400 میلیون مترمکعب حجم ذخیره آب است هم به خود استان و به استان‌های دیگر کمک برساند.

وی خاطرنشان کرد: در مسئله بهداشت و درمان وزیر بهداشت مسئله را پیگیری می‌کند مبلغی قبلاً تخصیص داده‌شده است مبالغ جدید هم پیش‌بینی‌شده است.

وحیدی درباره مصوبات سفر اظهار کرد: منابع و مناقصات برای این سفر و سفر قبلی  3500 میلیارد تومان پیش‌بینی‌شده است در سفر اول پیش‌بینی‌شده و دارد تأمین می‌شود نزدیک 30 درصد مصوبات تأمین‌شده و بقیه در حال تأمین است در سفر دوم هم مصوبات بسیار خوبی است حجم خوبی از سرمایه‌گذاری در استان صورت می‌گیرد  مردم عزیز بهره را خواهند برد  در تمام حوزه‌های اقتصادی دولت فعال است  به‌ویژه به مناطقی که کم برخوردار بودند توجه ویژه داریم در دستور کار دولت است و ریاست محترم جمهور تأکید ویژه دارند.

وی درراه انتخابات  خاطرنشان کرد: ما در آستانه انتخابات هستیم و چهارمحال و بختیاری نمره بسیار بالایی در انتخابات دارد مشارکت سیاسی مردم این استان پرافتخار بسیار عالی بوده است امسال هم  که سال انتخابات است  ما شاهد مشارکت مردم این استان باشیم مانند همیشه در بالاترین نقطه‌های مشارکتی است  و ما  افتخار می‌کنیم به وجود چنین مردمی، مردم رشید و فهمیده که با حضور همه‌جانبه در انتخابات هم  نظام را تقویت می‌کنند و هم پایبندی خودشان را به‌نظام نشان داده‌اند و هم تودهنی محکم به دشمن می‌زنند و این بسیار جای اهمیت دارد.


انتهای پیام/1030 ج
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۴۵:۱۸

16 Nov 2023