۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۵۵۵۶۹
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور:

نباید اجازه داد به تنوع زیستی آسیبی وارد شود

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور گفت: باید نسبت به آسیب به تنوع زیستی، شکار حیوانات، از بین رفتن محیط زیست و... حساسیت داشته باشند.
نباید اجازه داد به تنوع زیستی آسیبی وارد شود
به گزارش جهانبین نیوز، حسن اکبری صبح چهارشنبه در نشست تخصصی معاونان محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همه آن‌هایی که در مجموعه حفاظت محیط زیست فعالیت می‌کنند باید نسبت به آسیب به تنوع زیستی، شکار حیوانات، از بین رفتن محیط زیست و... حساسیت داشته باشند.
 
وی افزود: اگر خون حیوانی از حیات وحش در منطقه‌ای بر زمین ریخته شود مسئولیت آن برعهده کارکنان سازمان محیط زیست استان خواهد بود.
 
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور ادامه داد: تهیه نقشه‌های پراکنش گونه‌های جانوری که توسط دانشگاه شیراز در حال تهیه و تدوین است و باید همکاری لازم برای اجرای آن وجود داشته باشد.
 
اکبری عنوان کرد: قرارداد سامانه جامع محیط زیست منعقد شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: در حوزه جذب سرمایه‌گذار و اسپانسر باید ورود جدی داشته باشیم، مخربان محیط زیست باید سهم خود درخصوص آسیب به محیط زیست را پرداخت کنند.
 
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی کشور اضافه کرد: چند استان در کشور وجود دارد که البته شناخته شده هم هستند، این استان‌ها در اجرا دستورالعمل‌ها بسیار بی‌نظم هستند.

انتهای خبر/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۲۳:۲۰

8 Nov 2023