۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۵۵۴۹۵

سومین جلسه شورای سیاستگذاری و اجلاسیه شهدا برگزار شد

سومین جلسه شورای سیاستگذاری، شورای برنامه ریزی و اجرایی اجلاسیه شهدای استان چهارمحال و بختیاری مقیم مرکز (تهران، قم، البرز) برگزار شد.
سومین جلسه شورای سیاستگذاری و اجلاسیه شهدا برگزار شد
به گزارش «جهانبین نیوز»، جلسه مذکور در دفتر فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) با حضور سردار غلامی فرمانده دانشگاه، سردار اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و جمعی از هم استانی‌های شاغل در ستاد کل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، وزارتخانه‌ها، ادارات دولتی و نهادها و تعدادی از دانشجویان نظامی و غیر نظامی تشکیل شد.

در این جلسه پس از بحث و مشورت موارد زیر به توافق رسید، ۱- زمان اجرای اجلاسیه نیمه دوم بهمن ماه مصوب شد. ۲- مقرر شد، سخنران اجلاسیه، یکی از مسئولین در سطح ملی پیگیری شود. ۳- مجری، قاری، گروه سرود و برنامه‌های فرهنگی و جانبی با اولویت هم استانی‌ها ۴- محل برگزاری اجلاسیه شهدا در مسجد دانشگاه امام حسین علیه السلام ۵- دو ساختار با کمیته‌های متناظر، یکی در دانشگاه امام حسین علیه السلام و دیگری از ظرفیت هم استانی‌ها مقیم مرکز راه اندازی شود. ۶- سپاه استان با همکاری تمام ادارات و نهادهای داخل استان نسبت به پشتیبانی و اجرای اجلاسیه هم افزایی و همراهی کنند.

طبق برنامه ریزی و توافق صورت گرفته در مردادماه، مقرر شد اجلاسیه مذکور با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شاخصه‌های ویژه استان با محوریت و مشارکت دانشجویان نظامی و غیر نظامی مقیم مرکز، در شش ماهه دوم سال ۱۴۰۲ در دانشگاه افسری امام حسین علیه السلام برگزار شود.

انتهای خبر/1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲

ساعت:

۱۰:۳۷:۰۳

2 Nov 2023