۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۵۵۳۶۷
شهردار شهرکرد:

حدفاصل میدان دوازده محرم تا میدان فردوسی شهرکرد پیاده‌راه می‌شود

شهردار شهرکرد گفت: پیاده‌راه به طول تقریبا 700 متر در حدفاصل میدان دوازده محرم تا میدان فردوسی شهرکرد برای ایجاد حیاط شبانه و پویایی و سرزندگی شهر ایجاد می‌شود.
حدفاصل میدان دوازده محرم تا میدان فردوسی شهرکرد پیاده‌راه می‌شود
محمدحسین واحدیان در گفتگو با «جهانبین نیوز»، با اشاره به نبود پاتوقی در شهرکرد اظهار کرد: در طرح جامع ترافیکی شهرداری شهرکرد پیشنهاد شده است که حدفاصل میدان دوازده محرم تا میدان فردوسی پیاده‌راه شود و به‌عنوان یک مسیر برای تعاملات اجتماعی، پویایی و سرزندگی شهر باشد، به علت نبود پاتوقی برای حیات شبانه در شهرکرد به طبع این مسیر این امر را محقق می‌کند.

وی افزود: این مسیر می‌تواند پاتوقی برای فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و با وجود مسجد جامع با ایجاد پیاده‌راه آزادسازی جلو مسجد جامع اتفاق می‌افتد و یک میدان کوچک و یک محوطه باز عمومی شهری ایجاد می‌شود.

واحدیان بیان داشت: بودجه امسال شهرداری برای مطالعات این مسیر به طول تقریبا 700 متر تامین شده است و برای سال آینده فاز اول مطالعات این مسیر انجام می‌شود.

شهردار شهرکرد یادآور شد: کارهای اجرایی بر مبنای چشم‌اندازها است و برای این مسیر طرح جامع و کاملی شهرداری دارد به همین منظور مطالعات انجام شده و همچنان ادامه دارد، اما قبل از انجام این کار باید زمینه‌های ترافیکی و پارکینگ در این مسیر فراهم شود تا در زمان محقق شدن آن مشکلی از نظر ترافیک در این منطقه وجود نداشته باشد.

وی گفت: در حال حاضر 19 پارکینگ ملکی و خصوصی در شهر وجود دارد و با افزایش پارکینگ‌ها به‌صورت پارکینگ‌های طبقاتی سعی می‌شود، دغدغه مردم از لحاظ پارک خودرو کاهش یابد.

واحدیان در ادامه بیان داشت: پارکینگ خیابان فردوسی روبه‌روی مسجد‌ نو مکان خوبی برای ایجاد پارکینگ طبقاتی است تملک این مکان از سنوات سال قبل شروع شده اما پیشرفت آن حدود 30 درصد بود، اکنون تملک‌ها حدود 80 درصد صورت گفته است و تا پایان امسال تملک‌های این منطقه به اتمام می‌رسد و ایجاد پارکینگ طبقاتی در این مکان اتفاق می‌افتد.

انتهای خبر/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۵:۲۶:۰۸

18 Oct 2023