۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۵۳۳۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

اهمیت به دوران کودکی آینده‌ای درخشان برای کشور رقم می‌زند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کودکان و نوجوانان سرمایه مهمی برای کشور هستند و توجه به این قشر آینده خوبی برای کشور رقم می‌زند.
اهمیت به دوران کودکی آینده‌ای درخشان برای کشور رقم می‌زند
به گزارش «جهانبین نیوز»، غلامعلی حیدری پیش از ظهر امروز در جمع اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دوران کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم برای درک اهیمت این دوران.

وی تصریح کرد: کودک باید کودکی کند و جوانی که دوران کودکی خوبی داشته باشد موفق‌تر است و اهمیت دوران کودکی از سوی بزرگان دین نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کودکان و نوجوانان سرمایه مهمی برای کشور هستند و توجه به این قشر آینده خوبی برای کشور رقم می‌زند.

حیدری با اشاره به اهمیت جلب افکار عمومی در هفته کودک ادامه داد: باید برای انس کودکان با کتاب فرهنگ‌سازی انجام شود تا آینده خوب و روشنی داشته باشند.

وی قصه‌گویی را یکی دیگر از روش‌های خوب تربیتی عنوان و تاکید کرد: نباید از این روش تاثیرگذار تربیتی غافل شد و توجه به این موضوع در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهمیت بالایی دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به هم‌افزایی دستگاه‌ها برای پیش‌برد بهتر امورات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یادآور شد: توسعه زیرساخت‌ها موضوع دیگر در این زمینه است و باید در همه شهرها مراکز کانون پرورش کودکان و نوجوانان راه‌اندازی شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است حمایت‌های لازم از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل بگیرد و آموزه‌های دینی در این فضا باید به‌خوبی مورد توجه قرار گیرد.

حیدری ادامه داد: باید امکانات، عادلانه در مناطق کم‌برخوردار توزیع شود و بچه‌ها در این مناطق هم بتوانند از آن‌ها استفاده کنند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۵۰:۴۸

8 Oct 2023