۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۵۵۳۰۵
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد:

ثبت جرایم اقتصادی بیش از یک تریلیاردی در دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: جرایم اقتصادی در دستگاه‌های مختلف ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک تریلیارد و ۴۳۰ میلیارد تومان است.
ثبت جرایم اقتصادی بیش از یک تریلیاردی در دستگاه‌های چهارمحال و بختیاری
به گزارش «جهانبین نیوز»، سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برقراری نظم و امنیت اجتماعی عملکرد همه دستگاه‌ها است و اگر چرخ این چرخه لنگ بزند، در همه حوزه‌ها اخلال ایجاد می‌شود.

وی تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی از ۱۳ مهر آغاز و تا ۱۹ مهر با شعار «شهروند قانون‌مدار، پلیس خدمت‌گزار» ادامه دارد و این بدان معنا است که همه شهروندان و اقشار مختلف می‌توانند نقش بسزایی در کاهش تخلفات و تعرض به حقوق عامه داشته باشند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای ۷۰ عنوان برنامه درون و برون‌سازمانی در هفته انتظامی بیان داشت: این برنامه‌ها شامل، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، برگزاری جلسات آموزش همگانی در مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد با حضور کارشناسان و پلیس‌ها، نشست با اقشار و افراد اثرگذار، تجلیل و سرکشی از خانواده‌های ایثارگران، شهدا، جانبازان و...، برگزاری مسابقات ورزشی، ارائه خدمات مضاعف به مردم، اجرای همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک و تجلیل از رانندگان نمونه و... هستند.

امان‌اللهی با اشاره به ارائه ۲۸۵ هزار مورد مراجعه و ارائه خدمت در حوزه راهور، گذرنامه و نظارت بر اماکن عمومی در چهارمحال و بختیاری افزود: ۲۴ هزار و ۹۰۰ پرونده طی ۶ ماهه نخست امسال در کلانتری و پاسگاه‌های استان تشکیل و ۱۳۹ هزار پرونده تشکیل و ۲ هزار و ۷۴ نفر قاچاقچی و توزیع‌کننده مواد مخدر و ۱ هزار و ۲۲۰ معتاد دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: ۱ هزار و ۴۹۳ سارق از ابتدای سال در این استان دستگیر شدند و ارزش ریالی کالای کشف شده در حوزه قاچاق کالا به ۱۴۷ میلیارد تومان رسید.

وی خاطرنشان کرد: جرایم اقتصادی در دستگاه‌های مختلف ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده یک تریلیارد و ۴۳۰ میلیارد تومان است.

امان‌اللهی از ثبت ۳۲۲ هزار تماس با ۱۱۰ برای دریافت راهنمایی و اعلام جرایم خبر داد و یادآور شد: در این مدت ۸ هزار و ۴۳۷ نظارت بر اماکن عمومی صورت گرفته و ۲۲۳ پلمب انجام و ۶ هزار و ۵۰۵ نفر دستگیر و پرونده تشکیل شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۰۵:۱۶

4 Oct 2023