۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد مطلب : ۵۵۳۰۱
معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

چهارمحال و بختیاری تنها واحد تخصصی تولید پارچه چادر مشکی در کشور

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تنها واحد تخصصی تولید پارچه چادر مشکی در کشور در این استان مستقر است گفت: چند واحد تولیدی قوی در حوزه پارچه و موکت در این استان وجود دارد.
چهارمحال و بختیاری تنها واحد تخصصی تولید پارچه چادر مشکی در کشور
به گزارش «جهانبین نیوز»، محمدکاظم منزوی صبح امروز در دیدار با محسن گرجی، مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت با تاکید بر اینکه در این استان پتانسیل‌های خوبی برای تولید نخ وجود دارد، اظهار کرد: تنها واحد تخصصی تولید پارچه چادر مشکی در کشور در این استان مستقر است، چند واحد تولیدی قوی در حوزه پارچه و موکت در این استان وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تدوین سند راهبردی آمایش استان، گفت: صنایع سبز جزو مزیت‌های این استان در این سند قید شده است و صنایع نساجی نیز جزو صنایع سبز در کشور محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه اشتغال خوبی در حوزه نساجی در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: واحدهای نساجی عموما در افت و خیزهای اقتصادی پایدار هستند و عموما پشتوانه مدیریتی قوی نیز دارند.

منزوی با تاکید بر اینکه تعدادی از واحدهای نساجی در چهارمحال و بختیاری امتحان خود را پس داد‌ه‌اند، عنوان کرد: بنابراین انتظار می‌رود وزارت صمت در اجرای طرح‌های توسعه این واحدها همکاری لازم را داشته باشد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مشکل تامین مالی طرح توسعه نساجی حجاب مرتفع شد، اما برای اجرای طرح‌های توسعه واحدهای تولیدی با مشکل تامین مالی مواجه هستیم.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی شهرک تخصصی پوشاک در شهرستان بن در دستور کار قرار دارد، برای تسریع در راه‌اندازی این شهرک نیازمند سرمایه‌گذار قوی هستیم.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۴۶:۰۵

4 Oct 2023