۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۵۵۳۰۰
مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت مطرح کرد:

حل مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صمت گفت: مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک قابل حل است، تعدادی از اهالی روستاهای کشور به حوزه تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند.
حل مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک
به گزارش«جهانبین نیوز»، محسن گرجی صبح امروز در  دیدار با جمعی از کارکنان اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احیای واحدهای راکد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید می‌تواند راهگشا باشد، اظهار کرد: وزارت صمت آمادگی دارد که واحدهای نساجی راکد و نیمه راکد را احیا کند.

مدیرکل دفتر منسوجات و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه شاهد ناترازی در بافت پارچه و رنگ‌آمیزی نخ در زنجیره نساجی در کشور هستیم، یادآور شد: زیرساخت‌های لازم برای تبدیل تمام نخ تولیدی در کشور به پارچه را نداریم و باید این زیرساخت‌ها تقویت شود.

وی با بیان اینکه برای رنگ‌آمیزی پارچه و نخ نیازمند آب هستیم، گفت: استان‌هایی که با مشکل تامین آب مواجه نیستند، می‌توانیم سرمایه‌گذاران را برای سرمایه‌گذاری در این بخش سوق دهیم.

گرجی تاکید کرد: مشکل بیکاری در کشور با تولید پوشاک قابل حل است، تعدادی از اهالی روستاهای کشور به حوزه تولید پوشاک ورود پیدا کرده‌اند و اشتغال مناسبی را در این حوزه شاهد هستیم و در چهارمحال و بختیاری نیز این پتانسیل وجود دارد.

انتهای خبر/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۹:۲۹:۰۲

4 Oct 2023