۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۵۵۲۸۵
مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مجلس و استان‌ها:

بیش از ۳۵۰ هزار نفر مددجو وارد جرگه مستمری‌بگیران شدند

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مجلس و استان‌ها گفت: با رایزنی‌هایی صورت گرفته در اسفند سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۵۰ هزار نفر مددجوی در نوبت وارد جرگه مستمری‌بگیران شدند.
بیش از ۳۵۰ هزار نفر مددجو وارد جرگه مستمری‌بگیران شدند
به گزارش «جهانبین نیوز»، امیرحسین عرب زاده مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مجلس و استان‌ها ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک ایام هفته وحدت و ولادت باسعادت پیامبر اکرم (ص) گفت: شما عزیزان بهتر از ما می‌دانید که سازمان بهزیستی کشور مأموریت‌های پیچیده و سختی را بر عهده دارد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی با ابتکار شهید بزرگوار شهید فیاض بخش تأسیس شد و وظیفه این سازمان کمک به جامعه خاص و نیازمند است.

عرب زاده بیان کرد: شاید در دوره‌های ابتدایی تأسیس سازمان بهزیستی شأن این سازمان کمک به معلولین بوده و همچنان نیز می‌باشد اما در طول گذشت زمان کفه دیگر ترازو سازمان بهزیستی روزبه‌روز سنگین‌تر و پرحجم‌تر شده است.

مشاور رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور مجلس و استان‌ها با تأکید بر موضوع آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد: آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از موضوعاتی بوده که در طول گذشت زمان از انقلاب اسلامی تاکنون سازمان بهزیستی به آن پرداخته است.

وی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت‌هایی که بهزیستی متولی اصلی یا فرعی آن است مدد دیگر دستگاه‌ها را می‌طلبد.

امیرحسین عرب زاده تأکید کرد: خواهش اول من از مدیران استان چه در استانداری‌ها و چه دیگر ادارات این است که مدیران کل بهزیستی‌های مارا در استان‌ها تنها نگذارید و در وهله دوم فرهنگ‌سازی در خصوص مأموریت‌های سازمان را فراموش نکنید.

وی با تأکید بر تمدن دیرینه استان چهارمحال و بختیاری گفت: ما مسئولین ستادی و اجرایی بایستی تلاش کنیم مثل گذشته سالمندان را در منزل تکریم کنیم. در استان چهارمحال و بختیاری قطعاً این کار توسط افراد خانواده صورت می‌گیرد اما باید برای این موضوع فرهنگ‌سازی بازهم انجام گیرد.

عرب زاده با اشاره به اتفاقات خوبی که در سطح ملی در بهزیستی کشور افتاده است تصریح کرد: با رایزنی‌هایی صورت گرفته در اسفند سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۵۰ هزار نفر مدد جوی در نوبت وارد جرگه مستمری‌بگیران شدند، در سال گذشته بعضی از اقلام پیش‌پاافتاده توان‌بخشی برای مددجویان سازمان بهزیستی برطرف شد و در حوزه پرسنلی کشور موافقت خوبی از سازمان استخدامی کشور گرفته شد که غریب به ۲ هزار سهمیه برای به‌کارگیری نیرو به سازمان بهزیستی ابلاغ شد.

وی در پایان با معارفه سرکار خانم مهشید سلیمانی به‌عنوان سرپرست جدید بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری از زحمات آقای علی نصیری به‌عنوان مدیر اسبق این سازمان قدردانی کرد و افزود: از جناب آقای دکتر نصیری که در مدت نزدیک به ۲ سال مأموریت سنگین اداره کل بهزیستی استان را بر عهده داشت نهایت قدردانی و تشکر را دارم و همچنین برای سرکار خانم دکتر سلیمانی آرزو توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/۱۰۳۰ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲

ساعت:

۰۷:۵۶:۴۹

2 Oct 2023