۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۵۱۹۴
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری خبرداد:

اتمام بتن‌ریزی مخزن آب شرب روستای چم چنگ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری از اتمام بتن‌ریزی مخزن آب شرب چم چنگ خبر داد.
اتمام بتن‌ریزی مخزن آب شرب روستای چم چنگ
به گزارش«جهانبین نیوز»، محمد کریمی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: کار بتن‌ریزی مخزن ۵۰۰ متر مکعبی ذخیره آب آشامیدنی روستای چم چنگ به اتمام رسید.

وی افزود: برای افزایش ذخیره‌سازی آب استحصال شده نیاز به احداث مخزن ذخیره آب شرب در این روستا احساس شده بود که خوشبختانه بتن‌ریزی آن به اتمام رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ساخت این مخزن از جمله کارها و اقدامات ناتمامی بود که عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۸ شروع شد و به دلیل عدم تخصیص اعتبار در حد کف‌سازی باقی ماند.

کریمی از همراهی و همکاری مسئولان استانی و کشوری که در تأمین اعتبار پروژه‌های نیمه تمام برای رفع کمبود آب آشامیدنی در شهرها و روستاها همت گماشتند تا این پروژه‌ها تکمیل شوند تقدیر و تشکر نمود.

وی اجرای خطوط انتقال رفت و برگشت به طول ۱۰۰۰ متر و تکمیل اتاقک شیرآلات را از جمله عملیات‌های تکمیلی این پروژه آبرسانی عنوان کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اعتبار پروژه ساخت مخزن ذخیره روستای چم چنگ را فعلاً حدود ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کریمی اضافه کرد: روستای چم چنگ از توابع شهرستان سامان است که جمعیت ۲۰۰۰ نفری دارد و حدود ۵۰۰ خانوار را در خود جای داده است.

انتهای خبر/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۴۰۲

ساعت:

۱۱:۲۷:۵۶

21 Sep 2023