۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۵۴۷۷۱
مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری:

تجهیزات و اقلام دارویی بانک قرض‌الحسنه مهر تحویل دامپزشکی شد

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری گفت: اقلام اهدا شده به اداره‌کل دامپزشکی استان شامل دو دستگاه ضدعفونی کننده محیط UV و ۴۰۰ لیتر سم است که قرار است در مناطق محروم عشایری استان توزیع شود.
تجهیزات و اقلام دارویی بانک قرض‌الحسنه مهر تحویل  دامپزشکی شد
به گزارش جهانبین نیوز، فرزاد قلمکاریان نژاد صبح امروز در آیین اهدای تجهیزات و اقلام دارویی اهدای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به اداره‌کل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: رویکرد بانک به سمت ارائه خدمات متفاوت از سایر بانک‌ها در حوزه قرض‌الحسنه است.
 
وی افزود: در سال‌های اخیر توانستیم در کنار کار اصلی که همان حوزه بانکداری قرض‌الحسنه است در انجام مسئولیت اجتماعی بانک نیز کوشا باشیم.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بانک با ۱۸ شعبه در سطح استان در مجموعه بانک‌های متوسط استان قرار دارد.

قلمکاریان نژاد عنوان کرد: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری توانسته ۵۵ هزار میلیارد ریال منابع را جمع‌آوری و در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه به مردم استان پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۲۵ هزار فقره تسهیلات با اعتباری بالغ‌بر ۱۵ هزار میلیارد ریال در اختیار متقاضیان در چهارمحال و بختیاری قرار داده شده است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: پیش از این ۳۸۸ قلم معادل ۱۱ میلیارد ریال اقلام موردنیاز در اختیار دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد قرار گرفته است که در سطح مراکز درمانی و بهداشتی توزیع شدند.

قلمکاریان نژاد بیان کرد: همچنین سال گذشته همزمان با وقوع سیل در روستای بارده و خسارت‌های فراوانی که به مردم وارد شد، ۴ میلیارد ریال انواع اقلام چون پتو، چراغ، چادر و... در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گرفت.

وی تاکید کرد: تحویل سه هزار دفترچه دانش‌آموزی به آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از دیگر موارد در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان است.

مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران چهارمحال و بختیاری افزود: اقلام اهدا شده به اداره‌کل دامپزشکی استان شامل دو دستگاه ضدعفونی کننده محیط UV جهت تجهیز آزمایشگاه اداره کل و ۴۰۰ لیتر سم برای استفاده در ۴۰۰ هزار مترمربع و ۱۰ هزار راس دام است که قرار است در مناطق محروم عشایری استان توزیع شود.

در ادامه این آیین محمد اسدی اظهار کرد: دامپزشکی وظایف حاکمیتی و نظارتی به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای پاسداشت سفره مردم دارد.

وی افزود: ورود دولت در سال‌های اخیر بنابه دلایل گوناگون در حوزه دامپزشکی و ارائه خدمات به دامداران کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اقداماتی از قبیل اهدا کمک‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چهارمحال و بختیاری به مجموعه‌های مختلف همچون دامپزشکی، تداعی کننده کمک‌های ابتدای انقلاب است.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۱۵:۳۲

7 Aug 2023