۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵
کد مطلب : ۵۴۶۰۵
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

عکاسان چهارمحال و بختیاری در جشنواره‌های ملی خوش‌درخشیدند

معاون هنری سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: سه هنرمند عکاس این استان موفق به کسب عناوین برتر در جشنواره‌های ملی عکس "ایران جوان" و "جلوه‌های فرهنگ رضوی" شدند.
عکاسان چهارمحال و بختیاری در جشنواره‌های ملی خوش‌درخشیدند
به گزارش جهانبین نیوز شهرام فرجی صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در آیین پایانی دهمین جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور به میزبانی گیلان، مریم آل‌مومن هنرمند عکاس استان به مقام دوم دست یافت.

 وی افزود: آل مومن در این جشنواره فرهنگی هنری با مجموعه عکس «به طرف حرم مطهر امام رضا (ع) پیش از آغاز کرونا» شرکت کرده بود که با رأی داوران کسی در این بخش جشنواره حائر مقام اول نشد و آل مومن در جایگاه دوم ایستاد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری به انتخاب آثار دو هنرمند دیگر استان در جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربیت حیدریه نیز اشاره و تصریح کرد: احمد تاجی و مرضیه نظری با ارسال آثار خود به این جشنواره توانستند در بخش‌های مردمی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها الگوی خانواده، در جمع برترین‌ها قرار گیرند.

فرجی یادآور شد: آثار این دو هنرمند از میان 3 هزار و چهار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان عناوین شایسته تقدیر را دریافت کرد.

 وی تصریح کرد: 115 عکاس از 24 استان در این جشنواره ملی شرکت داشتند که در پایان از تاجی و نظری به همراه 14 عکاس دیگر با اهدای تندیس و جوایز نقدی تقدیر شد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۰۸:۵۶:۳۱

19 Jul 2023