۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵
کد مطلب : ۵۴۵۹۶
رئیس شورای اسلامی شهرکرد:

بهای عوارض زیربنا در شهرکرد پنج درصد کاهش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: بهای عوارض زیربنا در شهرکرد پنج درصد کاهش می‌یابد.
بهای عوارض زیربنا در شهرکرد پنج درصد کاهش می‌یابد
به گزارش جهانبین نیوز مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و توجه به شعار امسال با عنوان «مهار تورم رشد تولید» با پیشنهاد شهردار شهرکرد اقدام لازم برای اصلاح و کاهش عوارض زیربنا (مسکونی) از فصل دوم دفترچه عوارض مصوب سال‌جاری به تصویب این شورا رسید.

وی افزود: کاهش پنج درصدی بهای عوارض زیربنا (مسکونی) فقط برای متقاضیان دریافت گواهی صدور پروانه ساخت از زمان تصویب تا پایان سال‌جاری و برای سایر شهروندان و از جمله طرح‌های حمایتی مسکن مانند نهضت ملی مسکن اعمال می‌شود.

حیدری تصریح کرد: این پیشنهاد در نشست علنی شورای اسلامی شهرکرد مصوب شد و پس از تأیید هیأت تطبیق فرمانداری شهرستان شهرکرد برای اعمال به شهرداری ابلاغ می‌شود.

وی با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل سرعت در شهرکرد یادآور شد: در محل‌هایی که دوربین نصب شده است باید نسبت به جمع‌آوری سرعت‌گیرها اقدام شود.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد آشکارسازی سرعت‌گیرهای موجود در سطح شهر را ضروری دانست و بیان داشت: اقدام شهرداری در اجرای آسفالت و روکش آسفالت مناطق مختلف مرکز استان قابل قدردانی است.

حیدری گفت: شهرداری شهرکرد آسفالت خیابان‌های خاکی منظریه و روکش آسفالت برخی خیابان‌های میرآباد شرقی را تسریع کند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد به تهیه و تدوین طرح جامع ترافیک شهرکرد اشاره و تاکید کرد: این طرح هم‌اکنون در انتظار تصویب در دبیرخانه شورای‌عالی ترافیک شهرهای کشور است.

وی افزود: در طرح جامع ترافیک شهرکرد اصلاح هندسی برخی ورودی‌ها و تقاطع‌ها پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۷ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۳۴:۲۷

18 Jul 2023