۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۵۴۵۶۵
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس:

بانک‌ها برای توسعه بخش خصوصی حضور پُررنگ‌تری داشته باشند

نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: یکی از مسائلی که در حمایت از بخش خصوصی جای خالی آن احساس می‌شود حضور پُررنگ‌تر بانک‌ها است که به بنگاه‌داری روی آورده‌اند.
بانک‌ها برای توسعه بخش خصوصی حضور پُررنگ‌تری داشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز قدرت‌الله حمزه صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت تلفیق بخش خصوصی و دولتی تاکید و اظهار کرد: بخش دولتی و خصوصی از ظرفیت نمایندگان برای حل مشکلات استفاده کنند.
 
وی افزود: یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه بخش خصوصی در چهارمحال و بختیاری آب است که با پیگیری‌های صورت گرفته مشکلات در این خصوص در حال رفع شدن است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های فارسان، اردل، کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت در سیاست‌های خارجی گام‌های خوبی برداشته و در داخل نیز زیرساخت‌ها برای توسعه صادرات فراهم شده است.
 
حمزه عنوان کرد: یکی از مسائلی که در حمایت از بخش خصوصی جای خالی آن احساس می‌شود حضور پُررنگ‌تر بانک‌ها است که به بنگاه‌داری روی آورده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: دولت باید به سمت واگذاری مواردی پیش برود که برایش دست و پاگیر است تا بتواند چابک‌تر به کار خود ادامه دهد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۳:۲۱:۱۳

15 Jul 2023