۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۵۴۵۶۴
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

لزوم توسعه خطوط جمع‌آوری فاضلاب جهت تامین پساب صنعت

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در کنار تامین آب از پساب برای صنعت، خطوط جمع‌آوری فاضلاب در شهرها و روستاها نیز باید توسعه یابد، بسیاری از صنایع در قبال دریافت پساب باعث آبادانی منطقه شده‌اند.
لزوم توسعه خطوط جمع‌آوری فاضلاب جهت تامین پساب صنعت
به گزارش جهانبین نیوز غلامعلی حیدری صبح امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری، بر ضرورت تلفیق بخش خصوصی و دولتی تاکید و اظهار کرد: با هم‌افزایی و خرد جمعی باید مشکلات استان را رفع کنیم.
 
وی افزود: دولت گام‌های مؤثری در تقویت سیاست خارجی برداشته است و تعامل مناسب با کشورهای مختلف، کاهش استقراض از بانک مرکزی، جلوگیری از اضافه برداشت از بانک‌ها توسط دولت، استفاده از همه ظرفیت‌های به ویژه اقتصاد دریا و... ازجمله دیگر اقدامات دولت است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی باید در راستای عملیاتی کردن شعار سال اقدام کند، ادامه داد: رابطه منطقی با شرکت‌های بزرگ اقدام راهبردی دیگری است که می‌تواند در تحقق شعار سال و اقتصاد پویا در استان اثرگذار باشد.
 
حیدری عنوان کرد: تقویت نکردن ریال و درواقع آویزان نشدن به دلار نیازمند عزم ملی است، هیچ کشوری رقیب پول ملی خود را تقویت نمی‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: همکاری جدی بانک‌ها به ویژه در جذب تسهیلات سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری ضروری است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: توسعه صنعت، توسعه واحدهای دامداری و دامپروری و گلخانه‌ای، صنایع تبدیلی، احیا معادن، مشورت با نخبگان اقتصادی، استفاده از ظرفیت و تجربه شرکت‌های دانش‌بنیان و... در ایجاد اشتغال استان و تحقق شعار سال تاثیر بسزایی دارد.
 
حیدری بیان کرد: تمرکز بر صادرات جز مسائل مهم است و همه چه بخش خصوصی و چه بخش دولتی از مسائل مهم است که برای نیل به این هدف باید توسعه زیرساخت‌های صادرات انجام شود.
 
وی تاکید کرد: در زمینه آب که ازجمله زیرساخت‌های مهم توسعه همه جانبه در چهارمحال و بختیاری است اقدامات خوبی انجام گرفته و مجتمع‌های آب استان در حال انجام است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در کنار تامین آب از پساب برای صنعت، خطوط جمع‌آوری فاضلاب در شهرها و روستاها نیز باید توسعه یابد، بسیاری از صنایع در قبال دریافت پساب باعث آبادانی منطقه شده‌اند.
 
حیدری یادآور شد: وزرای اقتصادی باید به چهارمحال و بختیاری دعوت شوند و این مهم از طریق دستگاه‌های اجرایی مربوطه دنبال شود.
 
وی افزود: با شرکت‌های خصوصی که خارج از چهارمحال و بختیاری سرمایه‌گذاری می‌کنند رایزنی شود تا به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند و گردش مالی آن‌ها باید در استان باشد، همه این‌ها در شکل‌گیری زنجیره ارزش اثرگذار است.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۵۹:۵۶

15 Jul 2023