۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۵۴۰۵۳
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

کسب رتبه برتر در توسعه ضریب نفوذ بیمه محصولات کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان رتبه اول کشوری در توسعه ضریب نفوذ بیمه را از آن خود کرد.
کسب رتبه برتر در توسعه ضریب نفوذ بیمه محصولات کشاورزی
به گزارش جهانبین نیوز؛ هوشنگ طاهری میرقائد ظهر امروز در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی گلخانه، تجهیزات و نهاده‌ها و سومین نمایشگاه تخصصی گل و گیاهان زینتی در شهرکرد اظهار کرد: صندوق بیمه محصولات کشاورزی استان در رتبه‌بندی صندوق‌های بیمه محصولات کشاورزی کشور رتبه اول را از آن خود کرد.
 
وی افزود: بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری دارای بالاترین عملکرد کشوری در توسعه ضریب نفوذ بیمه محصولات کشاورزی را دارا است.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عملکرد بیمه کشاورزی استان در ۶ ماهه اول سال زراعی ۱۴۰۱ _۱۴۰۲ منجر به کسب مقام اول در بین استان‌ها شده است.
 
طاهری عنوان کرد: در ۶ ماهه سال زراعی ۱۴۰۱_۱۴۰۲صندوق بیمه کشاورزی چهارمحال و بختیاری موفق شد، یک هزار و 500 هکتار محصولات باغی، بیش از 82 هزار هکتار محصولات زراعی پاییزه و بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ هکتار تنه درختان را بیمه کند که دارای بالاترین عملکرد در کشور است.
 
وی خاطرنشان کرد: بیمه بیش از ۳۲۰ هزار راس دام و بیش از ۸ میلیون قطعه ماهیان سردابی، ۹۳ دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی و ۱۴۸هزار مترمربع گلخانه‌ها، بخشی از عملکرد بیمه کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.
 
مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در سال زراعی گذشته با توجه به بروز خسارت به محصولات کشاورزی ناشی از عوامل مختلف خاصه سیل و سرمازدگی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومن غرامت به بیمه‌گزاران پرداخت شد.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲

ساعت:

۱۲:۱۵:۰۷

30 May 2023