۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۵۳۸۰۴
امام جمعه موقت شهرکرد:

امروز ایران به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: ایران که روزی حیات خلوت و مستعمره آمریکا به حساب می‌آمد، امروز به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است و مردم نیز بهتر از اسلام و نظام اسلامی سراغ ندارند.
امروز ایران به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه امام صادق (ع) در سال‌های قبل و بعد از سقوط بنی‌امیه فرصت طلایی برای تبیین دین و بیان حدیث داشتند، اظهار کرد: بالغ بر چهار هزار نفر در محضر ایشان شاگردی کردند و حدیث‌های ایشان را نوشتند و لذا از مجموع ۶۰ هزار حدیث که از امامان معصوم (ع) به ما رسیده است، ۳۶ هزار حدیث از لسان امام جعفر صادق (ع) است.

وی تصریح کرد: می‌طلبد که در ایام شهادت این شخصیت والامقام برنامه‌ها و محافل عزاداری در محلات و ادارات به شیوه اثرگذار برپا شود و چه خوب است که محافل عزا در بازار و پاساژها که قبلاً مرسوم بود مورد توجه قرار گیرد، تکریم و احترام ائمه معصومین (ع) مصداق تعظیم شعائر الهی است.

حجت الاسلام فاطمی در بخش دیگر از صحبت‌های خود با اشاره به سالروز تشکیل حکومت اشغالگر قدس در سال ۱۹۴۸، بیان کرد: طرح تشکیل این حکومت غاصب از چند دهه قبل با گسیل دادن یهودیان به‌صورت چراغ‌خاموش از سراسر عالم به سرزمین‌های اشغالی آغاز شده بود و در فاصله بین دو جنگ جهانی انجام شد تا جایی که بعد از چند سال، سرزمین مسلمان‌نشین فلسطین رنگ و لعاب یهودی به خود گرفت.

وی با اشاره به اینکه با پایان جنگ جهانی دوم، صهیونیست‌ها فرصت یافتند تا در سازمان ملل مورد حمایت انگلیسی‌ها و آمریکا قرار بگیرند گفت: در سال ۱۹۴۸ این رژیم غاصب شکل گرفت. آمریکا نیز از آنان حمایت و تلاش کرد که دولت‌های اسلامی از جمله شاه ایران با رژیم صهیونیستی همراه شوند.

حجت الاسلام فاطمی خاطر نشان کرد: دست خداوند بالاتر از همه دست‌هاست، خداوند در این بحبوحه، انقلاب اسلامی ایران را برپا کرد که به برکت خون شهدا و مکتب ناب اسلام، جهان متحول شد و معادلات سیاسی استعمار به هم ریخت.

وی با اشاره به اینکه عظمت و شکوه انقلاب به جایی رسید که رهبر معظم انقلاب فرمودند در آینده نه‌چندان دور فاتحه این رژیم کودک‌کش خوانده می‌شود گفت: امروز می‌بینیم این رژیم گرفتار مشکلات عدیده سیاسی و داخلی است.

حجت الاسلام فاطمی عنوان کرد: ایران که روزی حیات خلوت و مستعمره آمریکا به حساب می‌آمد، امروز به ابرقدرت جهانی تبدیل شده است و مردم نیز بهتر از اسلام و نظام اسلامی سراغ ندارند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در کشور وفور نعمت وجود دارد، اما بخشی از مردم درآمد زیادی ندارند و با مشکلات عدیده اقتصادی مواجه هستند لذا مسئولان به هر تمهید و طریقی و با به‌کار گیری نوابغ اقتصادی و ابتکارات مبتکران حل مشکلات را در دستور کار قرار دهند و این مهم زودتر محقق شود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲

ساعت:

۱۸:۲۲:۳۳

12 May 2023