۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
کد مطلب : ۵۳۳۸۴
معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار‌می‌شود

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هرسال روز قدس در سراسر ایران اسلامی پرشور از سال گذشته برگزار خواهد شد.
روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار‌می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه هماهنگی راهپیمایی روز قدس بیان کرد: روز قدس با ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم شأن شکل گرفت و منجر به وحدت و همدلی ملت‌های اسلامی جهان شد.
 
وی افزود: هرسال روز قدس در سراسر ایران اسلامی پرشور از سال گذشته برگزار خواهد شد و در جای جای جهان اسلام هم همینگونه بوده است، زیراکه مستضعفین جهان مخصوصا مردم مظلوم فلسطین چشمشان به حضور ما در صحنه است.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز در این 44 سال گذشته ثابت کردند مردم بصیر و آگاه در صحنه هستند و حضور مردم در راهپیمایی‌های سال قبل و گذشته یک حضور بی نظیر در چشم همگان دیده شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف در استان ما زبان زد بین مردم ایران است و امیدواریم امسال هم با حضور پرشور و نشاط مردم استان در روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی و استانمان به یاد بماند.
 
وی خاطر نشان کرد: روز قدس امسال بخاطر برخی حوادثی که در سال گذشته اتفاق افتاده مهم‌تر از سنوات گذشته است، ناآرامی‌ها، اغتشاشات و اتفاقاتی که در سال گذشته افتاد تمامی تلاش دشمن بود برای اینکه بگوید مردم با نظام و انقلاب نیستند و مردم از ایران اسلامی جدا شده اند و علاقه ای به این نظام قدرتمند ندارند.
 
حسین‌میرزایی افزود: مردم با حضورشان در 22 بهمن سال گذشته نشان دادند که مردم ایران عاشق کشور و انقلاب خود هستند و محبت مردم نسبت به نائب امام زمان (عج) روز به روز بیشتر خواهد شد، روز قدس امسال هم به همین اعتبار خیلی‌ها هم در داخل و هم در بیرون دنبال این هستند که بگویند حضور کمرنگتر است پس باید تلاش کنیم و تمام توان خود را به کار گیریم تا روز قدس در استان چهارمحال و بختیاری یک روز قدس بیادماندنی شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آخر افزود: از تمام ظرفیت‌های استان ازجمله بسیجیان،ادارات، نهادهای انقلابی، ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی، مدارس  و... برای حضور گشترده در راهپیمایی نهایت استفاده را انجام دهید.

 
انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

ساعت:

۱۷:۲۴:۱۵

9 Apr 2023