کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری:

روز قدس هر سال باشکوه‌تر از سال قبل برگزار‌می‌شود

20 فروردين 1402 ساعت 17:11

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: هرسال روز قدس در سراسر ایران اسلامی پرشور از سال گذشته برگزار خواهد شد.


به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن حسین‌میرزایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در حاشیه هماهنگی راهپیمایی روز قدس بیان کرد: روز قدس با ابتکار معمار کبیر انقلاب اسلامی امام راحل عظیم شأن شکل گرفت و منجر به وحدت و همدلی ملت‌های اسلامی جهان شد.
 
وی افزود: هرسال روز قدس در سراسر ایران اسلامی پرشور از سال گذشته برگزار خواهد شد و در جای جای جهان اسلام هم همینگونه بوده است، زیراکه مستضعفین جهان مخصوصا مردم مظلوم فلسطین چشمشان به حضور ما در صحنه است.
 
حسین‌میرزایی عنوان کرد: مردم استان چهارمحال و بختیاری نیز در این 44 سال گذشته ثابت کردند مردم بصیر و آگاه در صحنه هستند و حضور مردم در راهپیمایی‌های سال قبل و گذشته یک حضور بی نظیر در چشم همگان دیده شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف در استان ما زبان زد بین مردم ایران است و امیدواریم امسال هم با حضور پرشور و نشاط مردم استان در روز قدس برگ زرین دیگری در تاریخ ایران اسلامی و استانمان به یاد بماند.
 
وی خاطر نشان کرد: روز قدس امسال بخاطر برخی حوادثی که در سال گذشته اتفاق افتاده مهم‌تر از سنوات گذشته است، ناآرامی‌ها، اغتشاشات و اتفاقاتی که در سال گذشته افتاد تمامی تلاش دشمن بود برای اینکه بگوید مردم با نظام و انقلاب نیستند و مردم از ایران اسلامی جدا شده اند و علاقه ای به این نظام قدرتمند ندارند.
 
حسین‌میرزایی افزود: مردم با حضورشان در 22 بهمن سال گذشته نشان دادند که مردم ایران عاشق کشور و انقلاب خود هستند و محبت مردم نسبت به نائب امام زمان (عج) روز به روز بیشتر خواهد شد، روز قدس امسال هم به همین اعتبار خیلی‌ها هم در داخل و هم در بیرون دنبال این هستند که بگویند حضور کمرنگتر است پس باید تلاش کنیم و تمام توان خود را به کار گیریم تا روز قدس در استان چهارمحال و بختیاری یک روز قدس بیادماندنی شود.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آخر افزود: از تمام ظرفیت‌های استان ازجمله بسیجیان،ادارات، نهادهای انقلابی، ارگان‌ها و نهاد‌های انقلابی، مدارس  و... برای حضور گشترده در راهپیمایی نهایت استفاده را انجام دهید.

 
انتهای پیام/1030ج


کد مطلب: 53384

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/53384/روز-قدس-سال-باشکوه-تر-قبل-برگزار-می-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir