۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
کد مطلب : ۵۲۸۶۰
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری:

گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز مسدود شد/ تعطیلی پیست‌های اسکی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز به دلیل نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و عبور و مرور در آن‌ها ممنوع است.
گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز مسدود شد/ تعطیلی پیست‌های اسکی در چهارمحال و بختیاری
خسرو کیانی مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ با اشاره به اینکه موج اول سامانه بارشی که وارد این استان شده بود از استان خارج شد اظهار کرد: درحال‌حاضر وارد موج دوم بارندگی‌ها شده‌ایم.
 
وی تصریح کرد: گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز به دلیل نبود ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند و عبور و مرور در آن‌ها ممنوع است، این در حالی‌ است که در سایر محورهای استان با توجه به شرایط جوی حاکم، لغزنده است، دید کافی وجود ندارد و برف و کولاک در آن‌ها وجود دارد.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود از تردد در محورهای استان خودداری کنند اضافه کرد: لازم است هم‌استانی‌ها از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و درصورت ضرورت برای سفر حتما تجهیزات ایمنی زمستانی خصوصا زنجیر چرخ، چراغ مه‌شکن، برف‌پا‌کن سالم به‌ همراه داشته باشند و از سلامت فنی خودرو خود اطمینان حاصل کنند.
 
کیانی یادآور شد: عبور و مرور در محروهای مواسلاتی استان با شرایط سخت امکان‌پذیر است و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می‌کند.
 
وی افزود: کلیه تفرجگاه‌های سطح استان خصوصا تفرجگاه‌های زمستانی و پیست‌ها تعطیل هستند و هیچ‌گونه خدماتی ارائه نمی‌شود، از هم‌استانی‌ها تقاضا می‌شود از مراجعه به این اماکن جدا خودداری کنند.
 
مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری از فعالیت این سامانه تا پایان هفته خبر داد و خاطرنشان کرد: شدت بارش‌ها برای امروز و فردا بیشتر است، بنابراین برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی همراهی مردم لازم است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۹:۵۹

13 Feb 2023