۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۵۲۸۳۱
امام جمعه شهرکرد:

مردم با هر سلیقه‌ای در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم چهارمحال و بختیاری در 22 بهمن با هر سلیقه و هرنگرشی در راهپیمایی شرکت می‌کنندو
مردم با هر سلیقه‌ای در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نمازجمعه  این هفته شهرکرد با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن در آغاز با معجزه بزرگی شروع شد اظهار کرد: یک روز پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت ظالم شاهنشاهی حکومت نظامی اعلام کرد اما ملت با بصیرت ایران بی‌اعتنا به خیابان آمدند و پیروزی عظیمی را رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه مردم به انقلاب اسلامی پایبند هستند تصریح کرد: ولایت این انقلاب به دست صاحب اصلی آن است و دوران انقلاب همواره دست غیبی و تایید الهی همراه مردمی بوده  است که بتوانند تحولی بی‌نظیر را رقم بزنند.

نکونام با تاکید بر اینکه دشمن در تلاش است معنویات و اسلام را از انقلاب اسلامی بگیرد گفت:  روحیه جهاد، ایثار و شهادت که نشات‌گرفته از اسلام است در مردم نهادینه شده است.

وی با اذعان بر اینکه دشمن در تلاش است که انقلاب را نابود کند بیان داشت: دشمن همنواره در تلاش است با از بین بردن روحیه امید در بین مردم انقلاب ما را نابود کند.

نکونام خاطر نشان کرد: از همان ابتدای انقلاب اسلامی روحیه جهادی در بین مردم موج میزد، ابتدای انقلاب اسلامی جهاد سازندگی و امروز نیز گروه‌های جهادی در حال خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم هستند .

وی با اذعان بر اینکه مردم هیچگاه اجازه نخواهند داد دشمن انقلاب اسلامی را از ما بگیرد گفت: مردم ایران با رای دادن به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند که همواره پای انقلاب خود خواهند ایستاد.

نکونام یادآور شد: گاهی اوقات برخی افراد عمل ناروایی انجام می‌دهند یا به فردی ظلم می‌کنند که ما نباید این حرکت را به اسلام نسبت دهیم بلکه این موارد از مردم نشات گرفته است.

وی با با بیان اینکه عفو گسترده رهبری نشان داد که پایه‌های این نظام مستحکم است گفت: دشمن نمی تواند به مردم القا کند که نظام جمهوری اسلامی پایان یافته است .

نکونام با تاکید بر اینکه فردا همه با هرنگاه و سلیقه‌ای از پیر و جوان و کوچک در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند گفت: مردم با وحدت خود همه توطئه‌ها را خنثی می‌کنند و بار دیگر دشمنان این نظام ناکام می‌مانند.
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۰۴:۱۲

10 Feb 2023