۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۵۲۸۲۳
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد:

دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است/مردم روز ۲۲ بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهند

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد گفت:۲۲ بهمن روزی است که مردم با حضور در صحنه پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهند.
دشمن همواره به دنبال  ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران است/مردم روز ۲۲ بهمن پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهند
ماشاالله ایزدی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری بزرگ‌مردم عصر حاضر حضرت امام خمینی (ره) و عید ملت مسلمان ایران است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران که با خون هزاران شهید و ده‌ها هزار جانباز با هدف تشکیل جامعه اسلامی، برخورداری از علم، عقل، اخلاق، ایمان، تقوا و پیشرفت پای گرفت، اکنون در طریقه چهل و چهارمین عید بزرگ انقلاب قرار دارد و جهانیان نظاره‌گر این درخت تنومند هستند.

ایزدی بیان داشت: دشمنان انقلاب امروز با ناامیدی از رویارویی نظامی با جمهوری اسلامی ایران، هر روز راهکارهای پیدا و پنهان جدیدی برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی ایران می‌آزمایند.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به آخرین تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: به راه انداختن جنگ ترکیبی یا هیبریدی یکی از بی‌سابقه‌ترین توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران بود که اخیرا شاهد آن بودیم و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری هدف دشمن در این جنگ به فراموشی سپردن اهداف والای انقلاب اسلامی و در نهایت تغییر ماهیت و هویت انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: ۲۲ بهمن روزی است که مردم با حضور در صحنه پاسخ یاوه‌گویی‌های استکبار را می‌دهند.

ایزدی افزود: مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری همان‌گونه که در گذشته پایبندی خود به نظام جمهوری اسلامی ایران را اعلام کردند در روز ۲۲ بهمن نیز با سر دادن فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به میدان می‌آیند و ایستادگیشان پای انقلاب تا پای جان را دوباره به گوش جهانیان می‌رسانند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۲۳:۴۵

10 Feb 2023