۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۵۲۸۰۷
رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

در اجرای فاز دوم طرح یارانه آرد و نان افزایش قیمت نداریم

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت:در اجرای فاز دوم طرح یارانه آرد و نان که از هفدهم بهمن آغاز شده، افزایش قیمت نان پیش‌بینی نشده است.
در اجرای فاز دوم طرح یارانه آرد و نان افزایش قیمت نداریم
به گزارش جهانبین نیوز؛ حسین برزگر رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فاز دوم اجرای طرح یارانه آرد و نان در کشور در ایام‌الله دهه فجر از روز هفدهم بهمن‌ماه آغاز شد و به‌طور رسمی از 25 بهمن در نانوایی‌ها به اجرا گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: پرداخت تشویقی نانوایی‌ها از 15 درصد به 30 درصد از هفدهم آغاز شده است، در این فاز بحث شناورسازی و متناسب‌سازی سهمیه آرد مطرح است.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نصب سامانه هوشمند نانینو در نانوایی‌ها برای پرداخت الکترونیکی مصرف‌کنندگان افزود: سامانه دیگر در این راستا سامانه سیما است که برای توزیع آرد درنظر گرفته شده است.

برزگر بیان داشت: سامانه سیما در اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان‌ها نصب بوده و این سامانه به نانینو وصل شده و براساس آنچه در سامانه نانینو فروش رفته است سهمیه آرد ماه آینده تخصیصی نانوایی‌ها مشخص می‌شود.

وی یادآور شد: تغییر قیمت نان برای مصرف‌کننده به‌هیچ‌عنوان در این طرح دیده نشده است و آرد و نان با همان قیمت قبل عرضه می‌شود و براساس کارکرد و کیفیت نان در نانوایی‌ها و همچنین استقبال مصرف‌کننده سهمیه آرد توزیع می‌شود و براساس این طرح هوشمند خواهد شد.

رئیس جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با باین اینکه در مرحله اول طرح نان حدود 25 درصد مصرف آرد و خروج آرد از شبکه‌های رسمی مصرف نان مصرف خانوار جلوگیری شد اضافه کرد: امید است در فاز دوم نیز استفاده بهینه از منابع کشور شود و گامی بیشتر در راستای خدمات‌رسانی به مصرف‌کنندگان کشور باشد.
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۴:۲۷

8 Feb 2023