۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۵۲۸۰۶
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری:

کلنگ اجرای فاضلاب شهر سفیددشت بر زمین زده شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: هشت پروژه اجرای خطوط فاضلاب به ترتیب در دهه‌فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شوند که یکی از این طرح‌ها مربوط به شهر سفیددشت است و امروز کلنگ آن به زمین زده شد.
کلنگ اجرای فاضلاب شهر سفیددشت بر زمین زده شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا محمدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح‌های عمرانی دهه‌فجر در شهرستان بروجن، اظهار کرد: به 10 پروژه اجرای خطوط فاضلاب در کشور اجازه ماده 23 داده شده است که 8 طرح آن مربوط به استان چهارمحال و بختیاری است.
 
وی افزود: با اجرای این هشت پروژه فاضلاب شاهد تحول در این حوزه و ایجاد زیرساخت‌ها در چهارمحال و بختیاری خواهیم بود.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هشت پروژه اجرای خطوط فاضلاب به ترتیب در دهه‌فجر امسال کلنگ‌زنی می‌شوند، ادامه داد: یکی از این طرح‌ها مربوط به شهر سفیددشت است که امروز کلنگ آن به زمین زده می‌شود.
 
محمدی با اشاره به اینکه سفید دشت تنها شهر در شهرستان بروجن بود که خطوط جمع‌آوری فاضلاب نداشت، عنوان کرد: قرار است 30 کیلومتر شبکه فاضلاب در این شهر انجام شود، همچنین احداث یک باب تصفیه‌خانه با ظرفیت یک هزار و 100 مترمکعب در شبانه‌روز در دستور کار است.
 
وی با اشاره به اجرای 3 کیلومتر خط انتقال با اعتباری بالغ‌بر 700 میلیارد ریال خاطرنشان کرد: زمین تصفیه‌خانه تملک شده، طرح تصفیه‌خانه آماده است و قرار است به‌صورت همزمان به پیمان برود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: فروش و نصب انشعاب فاضلاب در شهر فرادنبه آغاز شده است و تا پایان سال تصفیه‌خانه این شهر نیز که ساخت آن بیش از 20 سال به‌طول انجامیده است به‌بهره‌برداری برسد.

محمدی بیان کرد: اجرای پروژه تصفیه‌خانه شهر بلداجی نیز آغاز شده است و این طرح قرار است 6 ماه قبل از موعد مقرر به‌بهره‌برداری برسد.

وی تاکید کرد: با پیش‌بینی‌های انجام شده پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت که امروز کلنگ آن بر زمین زده شد تا دهه‌فجر 1404 به‌بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۵۳:۳۱

8 Feb 2023