۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۵۲۸۰۴
همزمان با هشتمین روز از دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 51 پروژه در شهرستان بروجن و 25 طرح در شهرستان خانمیرزا

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هشتمین روز از دهه‌فجر 51 پروژه در شهرستان بروجن و 25 پروژه در شهرستان خانمیرزا افتتاح می‌شود.
افتتاح 51 پروژه در شهرستان بروجن و 25 طرح در شهرستان خانمیرزا
به گزارش جهانبین‌نیوز؛ علی حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از دهه‌فجر مجموعا 86 میلیارد تومان پروژه در شهرستان خانمیرزا افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
 
وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌هایی که قرار است در شهرستان خانمیرزا بهره‌برداری شود شامل اجرای طرح هادی روستاهای برجویی، باغ بهزاد، بردبُر و...، افتتاح تولیدی خدمات کشاورزی، افتتاح نمایشگاه دائمی کتاب در بخش ارمند، افتتاح یک هنرستان و یک باب مدرسه 9 کلاسه و افتتاح کانال آبرسانی روستای باغ بهزاد، به طول 550 متر هستند.
 
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعا 25 پروژه با حضور مقامات استانی در این شهرستان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.
 
حیدری با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان بروجن عنوان کرد: 230 میلیارد تومان رقم پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در این شهرستان هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل سه سایت جدید تلفن همراه، مسیر فیبر نوری از شهر فرخشهر تا سفیددشت، سه زمین چمن مصنوعی در بلداجی، فرادنبه و دوراهان، دو واحد مسکن مددجویان در شهر بلداجی و روستای تگرک، کارخانه تولید سَم و ضدعفونی کننده، کارخانه شیمی دانه و سوله شن و نمک گوشنگلی هستند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: سیلوی بتنی 12 هزار تنی ذخیره گندم، کتابخانه مسجد نبی (ص)، افتتاح مدرسه در گردبیشه، امام قیس و کنرک، 9 واحد مسکن مددجویی، خط فرعی تامین آب شرب فرادنبه_سفیددشت_بروجن و... از دیگر طرح‌های مهمی هستند که در شهرستان بروجن افتتاح می‌شوند.
 
حیدری بیان کرد: در مجموع قرار است 51 پروژه با اشتغال‌زایی مستقیم 112 نفر در شهرستان بروجن به‌بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۳:۰۶

8 Feb 2023