۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۵۲۷۸۹
هم‌زمان با هفتمین روز دهه فجر:

22 پروژه در شهرستان بن به بهره‌برداری می‌رسد

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: در هفتمین روز از دهه فجر در شهرستان بن ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
22 پروژه در شهرستان بن به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی حیدری  سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در شهرستان بن ۲۲ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۴۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۰۶ نفر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: اجرای طرح هادی سه روستا در شهرستان بن و افتتاح ۹ واحد مسکن مددجویی از دیگر برنامه‌های دهه فجر است‌.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری افتتاح دفتر نمایندگی هلال احمر را از دیگر طرح‌ها عنوان و تاکید کرد: تا به امروز شهرستان بن پایگاه امداد جاده‌ای داشت اما امسال موفق به دریافت ردیف، ثبت و مجوز برای داشتن دفتر نمایندگی شهرستان شدیم.

حیدری بیان داشت: افتتاح خط فرعی تامین آب شرب شهر بن و ساماندهی مسیل بارده، اصلاح شبکه آب‌رسانی شهرهای بن، وردنجان و یانچشمه نیز در لیست افتتاح‌های دهه فجر برای این شهرستان قرار می‌گیرند.

وی بیان داشت: تعدادی از پروژه‌های شهری وردنجان و بن مانند آسفالت‌کشی، پیاده‌روسازی، اصلاح معابر، جدول‌کشی و... بخشی از پروژه‌هایی هستند که امروز به‌صورت متمرکز افتتاح می‌شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دیدار با خانواده‌های شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا با حضور در گلزار شهدا از دیگر برنامه‌های امروز هستند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۱۵:۴۶:۴۵

7 Feb 2023