۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۵۲۷۸۸
دعوت برادر شهید از مردم شهرکرد برای راهپیمایی 22 بهمن؛

حضور مردم در 22 بهمن جلوه امنیت ملی در کشور است

برادر شهیدان علوی گفت: حضور مردم استان در راهپیمایی بزرگ و سراسری در 22 بهمن امسال، یک رویداد بی‌نظیر را رقم خواهند زد.
حضور مردم در 22 بهمن جلوه امنیت ملی در کشور است
 سید احمد علوی برادر شهیدان سید رحمان و سید مهدی علوی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی، مردم استان و بویژه شهرکرد را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد و افزود: مردم استان ما می‌دانند که اگر نعمت انقلاب اسلامی نبود امروز در بهترین حالت باید کشور خود را با نظام پادشاهی سعودی در منطقه قیاس می‌کردند.

وی تصریح کرد: امروز مردم ایران هرچه به دست آورده اند با تبعیت از رهبری، وحدت و تلاش خودشان و به دست منتخبین خودشان بوده است و هر کاستی هم دارند باید خود آستین بالا بزنند و با اصلاح از درون و با استفاده از ویژگی پویایی، زنده بودن و تداوم انقلاب، نسبت به رفع مشکلات و امراض تهدید کننده اقدام کنند.

علوی بیان کرد: حضور مردم استان چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی بزرگ و سراسری  22 بهمن امسال، یک رویداد بی‌نظیر را علیرغم دشمنان و بدخواهان رقم خواهند زد و ملت‌های مستضعف را در سراسر گیتی به آینده درخشان امت اسلامی در سایه ولایت بیش از پیش امیدوار خواهند ساخت.

برادر شهیدان علوی تصریح کرد: ملت انقلابی و بابصیرت استان ما امسال همچون سنوات گذشته در راهپیمایی 22بهمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر این استان در انقلاب و دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مبارزان انقلاب اسلامی را گرامی خواهند داشت و بر تداوم آرمان‌های شهدا و حضرت امام خمینی(ره) و شعارهای محوری خود یعنی وحدت، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید خواهند کرد و وحدت و همبستگی و مقاومت در برابر تهدیدات دشمنان انقلاب اسلامی و اقتدار خود را به رخ دشمنان انقلاب خواهد کشید.

وی گفت: ما خانواده شهدای استان چهارمحال وبختیاری از اقشار مختلف مردم و تمامی گروه‌ها و جریانات سیاسی و اجتماعی دعوت به عمل می‌آوریم تا با شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری، نقش موثری در هرچه باشکوه تر برگزار شدن این اجتماع عظیم داشته باشند.

علوی عنوان کرد: ملت ما تهدیدها و تحریم‌ها را تحت راهبری شگفت انگیز ولایت فقیه، از انقلاب اسلامی خود مقابل دشمنان کینه ورز دفاع کردند، سرمایه‌گذاری هنگفت جبهه عبری غربی عربی برای نابود کردن مردمی‌ترین انقلاب قرن شرایط خشن، سخت و سنگینی را بر مردم ما تحمیل کرد. 

وی افزود: جمعیت خانواده شهدا و جانبازان استان چهارمحال و بختیاری از همه باورمندان به استقلال، آزادی و عزت و عظمت ایران اسلامی دعوت می‌کنند تا با حضور چشم گیر خود و پیش رو داشتن تذکرات مقام معظم رهبری در راهپیمایی 22 بهمن رزمایش اقتدار و وحدت ملی را  پیشروی جهانیان به نمایش درآورند.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ساعت:

۲۱:۳۸:۴۰

7 Feb 2023