۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۵۲۳۳۲
یکی از سران طوایف سراوان:

کسانی که در سیستان و بلوچستان مردم را شهید می‌کنند، ایرانی نیستند/دشمنان، وحدت و انسجام شیعه و سنی را نمی‌پذیرند

یکی از سران طوایف سراوان گفت: مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان همگی مربوط به خارج از مرزها است و آن‌هایی که اسلحه به روی مردم می‌کشند و مردم را شهید می‌کنند ایرانی نیستند.
کسانی که در سیستان و بلوچستان مردم را شهید می‌کنند، ایرانی نیستند/دشمنان، وحدت و انسجام شیعه و سنی را نمی‌پذیرند
به گزارش جهانبین نیوز؛ بارانی درازهی از سران طوایف سراوان پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع شهید محمد گودرزی در شهرکرد با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان با دو کشور بی‌ثبات افغانستان و پاکستان هم‌مرز است اظهار کرد: ما در سیستان و بلوچستان مشکلی با نظام نداریم و مردم این استان مردمانی وفادار به انقلاب و مقام معظم رهبری هستند.
 
وی با بیان اینکه به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران و مشارکت مردم و نیروهای نظامی در سیستان و بلوچستان امنیت خوبی برقرار است، مردم منطقه ما افتخار میزبانی از سردار اکبری و تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) را داشته و دارند و مردمان ما همراه و همگام با نیروهای امنیتی هستند.
 
بارانی درازهی یادآور شد: مشکلات موجود در سیستان و بلوچستان همگی مربوط به خارج از مرزها است و آن‌هایی که اسلحه به روی مردم می‌کشند و مردم را شهید می‌کنند ایرانی نیستند، این‌ها دشمنان اسلام و ایران هستند و به فارس و بلوچ، شیعه و سنی رحم نمی‌کنند.
 
وی اضافه کرد: مردم ایران باید وحدت خود را حفظ کنند و با هوشیاری و بصیرت پیرو رهبر انقلاب باشند، مردم سیستان و بلوچستان مرزدار هستند و مرزها را از هجوم دشمنان حفظ می‌کنند و نیروهای نظامی چهارمحال و بختیاری دوشادوش مردم ما به مرزبانی می‌پردازند.
 
بارانی درازهی ادامه داد: معاندین، وحدت و انسجام مردم ایران را نمی‌پذیرند و به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند، دشمنان برای از بین بردن امنیت در کشور از سیستان و بلوچستان سوءاستفاده می‌کنند.
 
وی گفت: تیپ 44 قمر بنی‌هاشم (ع) نه‌تنها برای مردم سیستان و بلوچستان تامین امنیت می‌کنند که در کارهای عمرانی، محرومیت‌زدایی و... نیز به کمک مردم آمده‌اند و فعالیت‌های چشم‌گیری دارند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۲:۵۱

22 Dec 2022