۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۵۱۸۸۳
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری:

بالابردن ظرفیت جوانان از بخش های عمده جهاد تبیین است

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گفت: بالابردن ظرفیت جوانان همراه با تزریق ایمان، باور جهادی، باور به اسلام و باور به نظام جمهوری اسلامی از بخش های عمده جهاد تبیین می باشند.
بالابردن ظرفیت جوانان از بخش های عمده جهاد تبیین است
به گزارش جهانبین نیوز؛محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دومین نشست مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تقدیر از فعالیت های اعضای شبکه تربیتی صالحین بسیج استان، بر ضرورت تقویت صالحین تأکید کرد و گفت: امروز جامعه ما نیازمند انسان های بصیر، بیدار و مؤمن است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: دشمن با قدرت رسانه ای شدید از کاه کوه می سازد و همه اذعان داشتند که در حوادث بوجود آمده اغراق کردند و آنها را صدها برابر بزرگتر در جهان منتشر کردند.

امام جمعه شهرکرد، عمل به جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری را از ضروریات جامعه و آگاه سازی نسل جوان دانست و گفت: بالابردن ظرفیت جوانان همراه با تزریق ایمان، باور جهادی، باور به اسلام و باور به نظام جمهوری اسلامی و باور به شهداء و خدای تبارک تعالی و باور به دین، قرآن و معاد از بخش های عمده جهاد تبیین می باشند.

استاد صالحین استان چهارمحال و بختیاری  با تأکید بر مسجد محوری در برنامه های صالحین و انس با دعا و قرآن و اجتماعات مذهبی و راز و نیاز برای اثربخشی گفتگوهای حلقه های تربیتی، اظهار کرد: لحظه به لحظه در حال امتحان هستیم و در تمام بلایا و حوادثی که برای نظام پیش می آید امتحان نهفته است.

وی، گفت: هر وقت حق خودش را نشان می دهد، امتحانات سخت تر می شود. در دوران حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام و 5سالی که حکومت ایشان شروع شد، امتحانات سخت هم آغاز شد و دشمنان 3جنگ و فتنه های گوناگون و تحریف ها را ایجاد کردند و تلاش کردند چهره امیرالمؤمنین را مخدوش کنند؛ امروز هم با جنگ نرم دشمن مواجهیم ؛ البته دشمنان به خوابهای خیالی خود به فضل الهی نمی رسند؛ ولی ما در حال امتحان و غربال شدن هستیم.

وی علت دشمنی دشمنان را در امتداد دشمنی فرعونیان و نمردونیان و خاندان ابوسفیان با حضرت موسی، حضرت ابراهیم و حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم دانست و با انتقاد از انفعال خواص در مسیر انقلاب، هم افزایی و انسجام و اتحاد در جبهه انقلاب را راهکار خنثی سازی توطئه های دشمنان برشمرد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۹:۱۵

22 Oct 2022