۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۵۱۸۳۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مدافعان دروغین حقوق زنان، بزرگ‌ترین هتاکان شخصیت آنان/ بهانه امروز دشمن، آزادی بانوان است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بیشترین تعدی و هتک حرمت‌ها به زنان از سوی مدعیان دروغین مدافع حقوق زن صورت گرفته است و این افراد زن را راهی برای رسیدن به خواسته‌های دنیوی خود ساخته‌اند.
مدافعان دروغین حقوق زنان، بزرگ‌ترین هتاکان شخصیت آنان/ بهانه امروز دشمن، آزادی بانوان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در جشن بزرگ وحدت بانوان و بیعت با ولایت در شهرکرد اظهار کرد: همه اسلام را می‌شناسیم و می‌دانیم بیشترین کرامت و منزلت را اسلام به زن بخشیده است.
 
وی با تاکید بر اینکه شخصیت زن همیشه در جوامع غیراسلامی لکه‌دار شده است تصریح کرد: زنان در اسلام منزلت یافتند و در قرآن به زنان والای بهشتی بسیار اشاره شده است.
 
نکونام افزود: آسیه یکی از بانوان قرآنی است که نقش تاثیرگذاری در حفظ جان حضرت موسی (ع) داشت  اما سرآمد همه این زنان حضرت فاطمه زهرا (س) است، بانویی که سوره مبارکه کوثر در شان و منزلت ایشان نازل شده است.
 
 نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: با آمدن حضرت زهرا (س)  همه دشمنان اسلام ابتر شدند و ایشان بود که نسل حضرت محمد (ص) را ادامه داد.
 
وی زنان حاضر در این این برنامه را مصداق واقعی کوثر دانست و عنوان داشت: با وجود فتنه‌های بسیار حضور زنان به پشتیبانی از حفظ حجاب نعمت بزرگی است.
 
نکونام بیان داشت: زنان محجبه از کوثر فاطمی کمک گرفته‌ و پرورش‌یافته دامن حضرت زهرا (س) هستند، زنان عفیفه از حضرت زینب (س) مکتب آموخته‌اند و اگر ایشان در عاشورا نبود بانوان مذهبی هم نبودند.
 
امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: زنان محجبه با ایستادگی، استقامت، امر به معروف و نهی از منکر و... ثابت می‌کنند منزلت و پیام قرآن را به‌خوبی شناخته‌اند و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست یابد.
 
وی گفت: دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند و امروز آزادی زنان بهانه‌ای است که به دست دشمن‌ افتاده است اما باید بگوییم این موضوع بیشترین آسیب را به زنان می‌زند.
 
نکونام تاکید کرد: بیشترین تعدی و هتک حرمت‌ها به زنان از سوی مدعیان دروغین مدافع حقوق زن صورت گرفته است و این افراد زن را راهی برای رسیدن به خواسته‌های دنیوی خود ساخته‌اند.
 
نمیانده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد: اینان می‌خواهند شخصیت زنان را نابود کنند، رسانه‌های استکباری صدای بلندی دارند اما صدای زنان محجبه ایرانی به گوش دنیا می‌رسد و همچون حضرت زینب (س) که در کربلا بود و پیام آن را به همگان رساند و دنیا را دگرگون کرد از شخصیت و هویت دین و مکتب خود دفاع می‌کنند.
 
وی عنوان داشت: زنان در جمهوری اسلامی ایران در عزت و اوج هستند و این نظام مقدس مدافع حجاب، عزت، عفت، ارزش‌های انسانی برای زنان و مردان است و ما به خود می‌بالیم که زیر پرچم این کشور زندگی می‌کنیم و برای آن جان می‌دهیم.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۴۰:۵۸

12 Oct 2022