۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
کد مطلب : ۵۱۸۲۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

عملکر نامناسب رسانه ملی در پوشش حضور مردم شهرکرد در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری نماینده با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف منجر به خنثی کردن فتنه‌ها می‌شود، گفت: در تجمع مردمی که در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در جمعه هفته گذشته صورت گرفت، رسانه استانی به‌خوبی عمل کرد اما رسانه ملی عملکر مناسبی نداشت، به آن توجه نکرد و به‌راحتی از کنار آن گذشت که جای سؤال و گلایه دارد.
عملکر نامناسب رسانه ملی در پوشش حضور مردم شهرکرد در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی
به گزارش جهانبین نیوز; حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام صبح امروز در شورای اداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حوادث رخ داده در روزهای اخیر اگرچه اتفاقات خوبی نبود، نعماتی نهفته بود که ازجمله آن دیده شدن خدمات و دستاوردهای نیروی انتظامی است.

وی با اشاره به اینکه با فرمایشات مقام معظم رهبری جهات به‌خوبی مشخص شد و پرده‌ها کنار رفت، افزود: لبیک‌گویی به سخنان ایشان از واجبات است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه حضور مردم در عرصه‌های مختلف منجر به خنثی کردن فتنه‌ها می‌شود، ادامه داد: در تجمع مردمی که در لبیک به بیانات مقام معظم رهبری در جمعه هفته گذشته صورت گرفت، رسانه استانی به‌خوبی عمل کرد اما رسانه ملی عملکر مناسبی نداشت، به آن توجه نکرد و به‌راحتی از کنار آن گذشت که جای سؤال و گلایه دارد.

نکونام عنوان کرد: مردم چهارمحال و بختیاری به‌موقع در عرصه‌های مختلف حضور داشتند که باید به آن توجه شود.

وی به مدیران و مسؤولان توصیه کرد که نباید در اجرای امور  سستی و کار امروز به فردا موکول شدن وجود داشته باشند، بلکه با جدیت و کار جهادی، با سرعت عمل امور انجام شوند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مصوبات سفر رئیس جمهور باید به صورت جدی پیگیری شوند تا مبادا در سفر بعدی وی به استان، کارها بر زمین مانده باشند.

نکونام با اشاره به هفته وحدت گفت: گاهی به افرادی که ظرفیت ندارند مسؤولیت داده می‌شود و برعکس بعضی مواقع افرادی را از کار بی‌کار می‌کنیم که توانایی زیادی ندارند.

وی بیان کرد: به دلیل ترس از این و آن نباید بیت‌المال به یغما برود یا با حکم خداوند بازی شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: اگر مسؤولی یا مدیری در جایی کوتاهی کند باید از مردم عذرخواهی کند، از غرور و تکبر خود پرهیز و به اشتباهش اعتراف نماید.

نکونام با اشاره به اینکه مراقب باشید جاهلیت را زنده نکنید و به زنده کردن جاهلیت دامن نزنید، افزود: هر چیزی در قدیم بود چه‌بسا مورد تایید دین هم بوده نباید دوباره زنده شود مگر اینکه در این خصوص مراقبت وجود داشته باشد.

انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۶:۳۰

12 Oct 2022