۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۵۱۸۲۳
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

علاقه، مهم‌ترین فاکتور در کارآفرینی/ تست ایده و صرفه‌جویی در وقت و سرمایه

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: ایده کسب و کار چند منبع داشته و این موضوع که فرد شخصا به چه چیزی علاقه دارد در شکل‌گیری ایده کسب و کار مهم است، چون کارآفرینی مسیر دشواری است و فرد باید از کاری که انجام می‌دهد لذت ببرد.
علاقه، مهم‌ترین فاکتور در کارآفرینی/ تست ایده و صرفه‌جویی در وقت و سرمایه
سجاد شکرچیان دکترای مهندسی صنایع و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در افرادی که تمایل به کارآفرینی داشته و عمدتا تحصیلات فنی-مهندسی و تخصصی دارند این است که با مباحث مدیریتی آشنا نیستند.
 
وی با بیان اینکه در مباحث مربوط به کارآفرینی، مدیریت مالی، بازاریابی و حقوقی اهمیت بالایی برای فعالان این عرصه دارد و بسیار کمک‌کننده هستند، تصریح کرد: ایده‌یابی در کارآفرینی از موارد ضروری است و لازم است مورد توجه قرار گیرد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: یک کارآفرین باید ایده‌ای را مدنظر داشته باشد و اینکه این فرد چگونه آن ایده را پیدا کند و بفهمد اهمیت بالایی دارد، این درحالی است که تست این ایده هم در صرفه‌جویی در صرف وقت و سرمایه اهمیت بالایی دارد.
 
شکرچیان بیان داشت: ایده کسب و کار چند منبع داشته و این موضوع که فرد شخصا به چه چیزی علاقه دارد در شکل‌گیری ایده کسب و کار مهم است، چون کارآفرینی مسیر دشواری است و فرد باید از کاری که انجام می‌دهد لذت ببرد.
 
مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه فرد باید ببیند چه توانمندی و تخصصی دارد که شامل تحصیلات آکادمی دانشگاهی و تجربه می‌باشد، اطلاعات و ارتباطات به شدت بر روی کوتاه شدن زمان سوددهی تاثیر می‌گذارد خاطرنشان کرد: در هر کسب و کاری باید زنجیره کسب و کار شناخته شود، با آن‌ها ارتباط برقرار و کسب اعتبار شود و این اعتبار و معروفیت برند جزء توانمندی‌های فردی است.
 
 انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۹:۵۹

11 Oct 2022