۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۵۱۸۱۵
سرپرست شهرداری شهرکرد؛

زمین ورزشی با چمن مصنوعی در منظریه اجرا می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اجرای یک زمین ورزشی با چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و 500 متر در کنار مسجد امام هادی (ع) واقع در منظریه در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا قبل از دهه فجر افتتاح شود.
زمین ورزشی با چمن مصنوعی در منظریه اجرا می‌شود
عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ درخصوص عملیات عمرانی انجام گرفته در منظریه در سال 1401، اظهار کرد: این اقدامات شامل جمع‌آوری نخاله‌ها ساختمانی، خاکبرداری و... است.
 
وی افزود: همچنین سه زمین ورزشی هر کدام به مساحت یک هزار و 500 متر آسفالت شده و در اختیار مردم در منظریه قرار گرفت.
 
سرپرست شهرداری شهرکرد ادامه داد: اجرای یک زمین ورزشی با چمن مصنوعی به مساحت یک هزار و 500 متر در کنار مسجد امام هادی (ع) واقع در منظریه در دستور کار است که پیش‌بینی می‌شود تا قبل از دهه فجر افتتاح شود.
 
نجفی عنوان کرد: مباحثی چون نگه‌داری وضع موجود، فضای سبز، پاکسازی معابر و... در منظریه برعهده شهرداری شهرکرد است، همچنین 6 هزار اصله نهال در منطقه منظریه شهرکرد طی سال‌های گذشته قرص شده است که در تغییر چهره این منطقه بسیار موثر است.
 
وی با اشاره به تفاهم نامه واگذاری منطقه منظریه به شهرداری شهرکرد فی‌مابین شهرداری و اداره‌کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری، خاطرنشان کرد: اگر این تفاهم نامه انجام شود خدمات مطلوب به مردم با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
 
سرپرست شهرداری شهرکرد اضافه کرد: از روزی که مردم در منظریه ساکن شدند پیش‌بینی سرویس‌های ایاب و ذهاب، جمع‌آوری زباله‌ها و... انجام شده است، در حال حاضر نیز خدمات عمومی شهر در این منطقه انجام می‌شود و برنامه‌ریزی شده که این خدمات در آینده بیشتر شود.
 
نجفی بیان کرد: شهرداری طبق مصوبات ابلاغی در صدور مجوزات مربوط به نهضت ملی مسکن، 50 درصد تخفیف می‌دهد که مقرر شد این تخفیفات نیز از سوی صندوق ملی توسعه به شهرداری‌ها بازپرداخت شود.
 
انتهای پیام/1031ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۹:۲۵

10 Oct 2022