۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۵۱۸۰۲
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

هفته نیروی انتظامی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از نیروهای فراجا/ با بصیرت مردم ایران توطئه‌های دشمن خنثی شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت:دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم بود، اختلاف بین مردم و حاکمیت و ایجاد شکاف در میان اقوام و فاصله میان مذهب بود هدف مستکبران بود، اما با بصیرت مردم ایران این توطئه دشمن نیز با شکست مواجه شد.
هفته نیروی انتظامی، فرصتی مغتنم برای قدردانی از نیروهای فراجا/ با بصیرت مردم ایران توطئه‌های دشمن خنثی شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این استان اظهار کرد: هفته فراجا فرصتی است تا از زحمات نیروهای پرتلاش این نهاد قدردانی شود.
 
وی با بیان اینکه یاد شهدای نیروی انتظامی این استان که در مقابله با سارقان، اوباش، ارازل و ناامن‌کنندگان به شهادت رسیدند گرامی می‌داریم بیان داشت: درایت مقام معظم رهبری به‌عنوان سکان‌دار انقلاب اسلامی، بصیرت مردم و عملکرد خوب حافظان امنیت و نیروی انتظامی بال‌های افتخارآفرین برای مردم ایران است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ماموران نیروی انتظامی روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتند و دشمن تلاش کرد با فضاسازی و با ابزاری که در دست دارد میان مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کند و با احساسات پاک برخی از جوانان بازی نماید.
 
حیدری ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه در بین مردم بود، اختلاف بین مردم و حاکمیت و ایجاد شکاف در میان اقوام و فاصله میان مذهب بود هدف مستکبران بود و قصد آن‌ها گرفتن ماهی خود از این آب گلالود بود، اما با بصیرت مردم ایران این توطئه دشمن نیز با شکست مواجه شد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۵۵:۴۵

8 Oct 2022