۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۵۱۸۰۰
در چهارمحال و بختیاری؛

افزایش 22 درصدی مراجعه مردم به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: مراجعه مردم چهارمحال و بختیاری به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها 22 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.
افزایش 22 درصدی مراجعه مردم به مراکز مشاوره و مددکاری در کلانتری ها
سرهنگ علی اصغر مهری معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری  در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛اظهار کرد: حوزه بحث مشاوره و مددکاری یکی از معاونت های فرهنگی و اجتماعی است که در این حوزه در خصوص موارد اجتماعی خصوصا مواردی که مردم نیاز به مشاوره دارند فعالیت می کند.

وی با اشاره به اینکه در مجموعه کلانتری ها ما مراکزی داریم با عنوان دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها تصریح کرد: نزدیک به 20 کلانتری در استان چهارمحال و بختیاری خدمات مشاوره ای ارائه می دهند که از مشاوران مجرب و مورد تایید ما بوده است، که در پاسگاه ها در غالب پلیس افتخاری یا به صورت رسمی استفاده می شود.

مهری ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به 12 هزار پرونده از دستگاه قضایی به ما ارجاع داده شد که از مراکز مشاوره ای ما استفاده کردند .

وی با اشاره به اینکه مشاوران ما در راستای مشکلات مردمی در حوزه خانوادگی ، ازدواج، طلاق، تربیتی،تحصیلی یا حوزه های مختلف مثل حقوقی، استخدامی به مردم مشاوره می دهند گفت: امسال در6ماه اول سال نزدیک به 7200 پرونده و مراجعه کننده به مراکز و داویر مشاوره ای ما رجوع کرده اند که 80 درصد پرونده ها از دستگاه قضایی به ما ارجاع داده شد که منجر به سازش گردید.

مهری با بیان اینکه بزرگ ترین سرمایه ما در بحث اجتماعی اعتماد اجتماعی است  خاطر نشان کرد: اعتمادی که مردم به پلیس داشته اند منجر شد ، در این راه قدم های خوبی برداشته شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۱:۵۷

8 Oct 2022