۰
plusresetminus
سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه کشور جهت آسفالت مسیر جاده تپه نورالشهدا با اختصاص قیر رایگان به این شهرداری موافقت کرد.
موافقت بسیج سازندگی جهت اختصاص سهمیه قیر به شهرداری شهرکرد/ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی
به‌گزارش‌جهانبین نیوز؛ عبدالصادق نجفی سرپرست شهرداری‌ شهرکرد‌ اظهار داشت:باپیگیری‌های مستمر از سوی این شهرداری در راستای آسفالت جاده تپه نورالشهداء، سازمان بسیج سازندگی سپاه کشور موافقت خود جهت اختصاص قیر رایگان راعلام کرد

وی افزود: در راستای تکمیل جاده تپه نورالشهداء نیز عملیات جوی و جدول بر عهده شهرداری است که بلافاصله پس از تحویل کار از سوی راه و شهرسازی، شهرداری آمادگی دارد کار را شروع کند.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: تلاش داریم تا با همکاری دستگاه‌های متولی هرچه سریع‌تر آماده‌سازی جاده تپه نورالشهداء  به اتمام برسد تا مردم بتوانند از این مکان معنوی در مراسمات ملی و مذهبی استفاده کنند.

ورود اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد

سرپرست شهرداری شهرکرد از خرید 6 دستگاه اتوبوس جدید برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهرکرد خبر داد.

عبدالصادق نجفی اظهارداشت: 6 دستگاه اتوبوس یارانه‌ای از طریق سازمان شهرداری‌ و دهیاری‌های کشور در قالب نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی به این شهرداری اختصاص داده شد.

وی با بیان اینکه 80 درصد این مبلغ از طریق دولت و 20 درصد آن توسط شهرداری شهرکرد پرداخت شده است، افزود: حدود 8 میلیارد تومان اعتبار برای خرید این تعداد اتوبوس توسط شهرداری شهرکرد پرداخت شد.

سرپرست شهرداری شهرکرد بیان کرد: با پیگیری‌های سازمان حمل و نقل بار و مسافر از طریق معاون وزیر کشور در اینده نزدیک 14 دستگاه اتوبوس دیگر نیز تخصیص داده می‌شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۶:۱۱

6 Oct 2022