۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۵۱۷۵۹
مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

لزوم استاندارد سازی بیش از یک هزار کلاس درس در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: حدود یک هزار و 700 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که نیازمند استانداردسازی هستند، در سال گذشته 600 کلاس درس در قالب اعتبارات استانداردسازی تعمیر و بازسازی شدند، از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی نیز 74 طرح با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد تومان آغاز شد.
لزوم استاندارد سازی بیش از یک هزار کلاس درس در چهارمحال و بختیاری
کامران رهی مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در سال گذشته از محل اعتبارات استانی و ملی حدود 230 میلیارد تومان در زمینه احداث و تجهیز مدارس پیش‌بینی شد که از این محل 130 پروژه مدرسه در دست اجرا است.
 
وی افزود: 60 میلیارد تومان تجهیزات خریداری شده و تحویل مجموعه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری شده است تا بتواند کمکی به مدارس استان باشد، در بحث تجهیزات مدارس نواقص زیاد است.
 
مدیرکل نوسازی مدارس چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حدود 200 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس این استان وجود دارد که نیازمند تعمیر و احداث است، از سال گذشته بهسازی حدود 50 چشمه سرویس بهداشتی در مدارس در دستور کار قرار گرفت.
 
رهی عنوان کرد: حدود یک هزار و 700 کلاس درس در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که نیازمند استانداردسازی هستند، در سال گذشته 600 کلاس درس در قالب اعتبارات استانداردسازی تعمیر و بازسازی شدند، از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی نیز 74 طرح با اعتباری بالغ بر 59 میلیارد تومان آغاز شد.
 
وی با اشاره به تبدیل کانکس‌ها به ساختمان خاطرنشان کرد: 42 کانکس درس باید به مدرسه تبدیل شود، در حال حاضر تبدیل 17 کانکس به کلاس درس ابلاغ شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.
 
انتهای پیام/1031ج
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۰۵:۴۰

2 Oct 2022