۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۵۱۵۷۴
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری خبر داد

اعزام سه گروه 50 نفره از چهارمحال و بختیاری برای خدمت‌رسانی به زائران کربلای حسینی/ موکب‌دارن یک روز پس از اربعین به کشور باز می‌گردند

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: سه گروه 50 نفره برای ارائه خدمات به زائران کربلای به‌صورت پشت سر هم از چهارمحال و بختیاری عزام می‌شوند.
اعزام سه گروه 50 نفره از چهارمحال و بختیاری برای خدمت‌رسانی به زائران کربلای حسینی/ موکب‌دارن یک روز پس از اربعین به کشور باز می‌گردند
علی کیانی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ از اعزام موکب‌های این استان برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.
 
وی تصریح کرد: سه گروه 50 نفره برای ارائه خدمات به‌صورت پشت سر هم از چهارمحال و بختیاری عزام می‌شوند، در عمود 63 یک قرارگاه به نام قرارگاه سید‌الشهدا با استقرار 9 موکب از چهارمحال و بختیاری قرار دارد.
 
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این قرارگاه 9 موکب خدمات درمانی، فرهنگی، اسکان، پذیرایی و... به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهند.
 
کیانی اضافه کرد: در عمود 330 یک موکب از چهارمحال و بختیاری مستقر است، همچنین در عمود 1130 یک موکب دیگر از این استان فعال و درحال خدمات‌رسانی است.
 
وی از استقرار قرارگاه قمربنی‌هاشم (ع) در عمود 1301 خبر داد و بیان داشت: در این قرارگاه هشت موکب فعال هستند که خدمات در این موکب‌ها هم کامل است.
 
سئول ستاد بازسازی عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری افزود: خادمان زائران کربلای حسینی 14 روز در این قرارگاه‌ها و موکب‌ها مستقر هستند و مسئولیت اسکان و پذیرایی از زوار را بر عده دارند.
 
وی ادامه داد: موکب‌داران و خادمان فعال در این موکب‌ها یک روز بعد از اربعین به استان باز می‌گردند.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۵۳:۰۳

7 Sep 2022