۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۵۱۵۶۶
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خبر داد

128 اتوبوس آماده انتقال زائران چهارمحالی به مرزهای غربی/ مردم از سفرهای داخلی غیرضروری در ایام اربعین خودداری کنند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: 128 دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران کربلا به مرزهای غربی کشور هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
128 اتوبوس آماده انتقال زائران چهارمحالی به مرزهای غربی/ مردم از سفرهای داخلی غیرضروری در ایام اربعین خودداری کنند
روح‌الله غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: امسال در این استان بیش از 5 هزار زائر اربعین حسینی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جابجا می‌شود.
 
وی تصریح کرد: 128 دستگاه اتوبوس آماده انتقال زائران کربلا به مرزهای غربی کشور هستند و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
غلامی ادامه داد: بلیط‌ها  روزانه و بیشتر حضور به فروش می‌رسد اما فروش اینترنتی بلیط هم در دستور کار قرار دارد و بسیاری از هم‌استانی‌ها اقدام به تهیه بلیط به‌صورت اینترنتی نموده‌اند.
 
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در ادامه گفت: نرخ بلیط‌ها از پیش تعیین و به شرکت‌های مسافربری اعلام شده است.
 
وی بیان داشت: به لحاظ محدودیت‌های موجود از مردم درخواست داریم سفر به مقاصد دیگر را در درون کشور، درصورت عدم ضرورت به تعویق اندازند که ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام توان و تجهیزات در خدمت زائران قرار گیرد.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تمامی سفرها به مقصد شلمچه بوده است اما درصورت نیاز به مرزهای مهران و جذابه هم دایر می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۳:۰۵:۱۷

5 Sep 2022