۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۵۱۵۶۱
استاندار چهارمحال و بختياری؛

خدمت به زائران حسينی يک توفيق بزرگ است

استاندار چهارمحال و بختياری با بيان اينکه خدمت به زائران حسينی يک توفيق بزرگ است، گفت: در مسیر خدمت سختی و مشکلات وجود دارد، اما اين افتخار نصيب هر کسی نمی‌شو‌د.
خدمت به زائران حسينی يک توفيق بزرگ است
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حيدری در همايش خادمين قرارگاه قمربنی‌هاشم (ع) در شهرکرد با اشاره به اينکه باز شدن راه کربلا و توفيق زيارت امام حسين (ع) از آرزوهای قلبی رزمندگان دوران دفاع مقدس بود، اظهار کرد: امروز زائران حسينی با اطمينان خاطر و در امنيت به زيارت امام حسين می‌روند و اين از برکات خون شهدا است.

استاندار چهارمحال و بختياری افزود: هميشه خورشيد پشت ابر نمی‌ماند، علی‌رغم هزينه‌های فراوان و جنايات رژيم بعثی، امروز شاهد هستيم که مردم عراق با اشتياق از زائران اربعين حسينی پذيرايی می‌کنند و اين صحنه‌ها را نمی‌توان در هيچ جای دنيا مشاهده کرد.

وی با بيان اينکه خدمت به زائران حسينی يک توفيق بزرگ است، عنوان کرد: در مسیر خدمت سختی و مشکلات وجود دارد، اما اين افتخار نصيب هر کسی نمی‌شود، رزمندگان دوران دفاع مقدس در سرما و گرما به عشق امام حسين (ع) در مقابل دشمنان ايستادند.

حيدری با تاکيد بر اينکه عده‌ای نمی‌خواهند اجتماع اربعين اربعين حسينی شکل بگيرد، خاطرنشان کرد: بايد هوشيار باشيم، عده‌ای می‌خواهند بين شيعيان تفرقه و اختلاف بيندازند، با شهادت حاج قاسم سليمانی و ابومهدی مهندس پيوند دو کشور ايران و عراق را قوی‌تر کرد.

استاندار چهارمحال و بختياری با بیان اینکه همکاری و همراهی برای خدمت به زائران اربعين حسينی ارزشمند است، بر مسئله حمل و نقل زائران توجه جدی به این مهم تاکید کرد.
 
انتهای پیام/1031ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۴۱:۵۲

5 Sep 2022