۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۵۱۵۵۳
همزمان با نزدیک شدن  به زمان  بازگشایی مدارس؛

اجرای طرح  ویژه‌ نظارت بر بازار

سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به نزدیک شدن به ماهِ مهر طرح نظارتی  ویژه بازگشایی مدارس  با محوریت  سازمان صنعت معدن و تجارت از  ۱۵  شهریور  ۱۴۰۱ در سراسر استان آغاز خواهد شد.
اجرای طرح  ویژه‌ نظارت بر بازار
به گزارش جهانبین نیوز؛ مظفری سرپرست اداره کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به نزدیک شدن به ماهِ مهر طرح نظارتی  ویژه بازگشایی مدارس  با محوریت  سازمان صنعت معدن و تجارت از  ۱۵  شهریور  ۱۴۰۱ در سراسر استان آغاز خواهد شد.

مظفری گفت : نظارت بر عرضه کیف , کفش,  لوازم التحریر و سایر ملزومات دانش آموزان و فرهنگیان در دستور کار بازرسان قرار دارد.

وی افزود :  بررسی  قیمت فرم  لباس مدارس از ابتدای مرداد با همکاری سازمان صمت و اداره کل آموزش و پرورش استان انجام و انواع قیمت به ادارات صمت  در سراسر استان ابلاغ گردیده  و نظارتها در این زمینه و در  مرحله تولید صورت گرفته و در زمان عرضه  به بازار  نیز  ادامه خواهد داشت.

مظفری اضافه کرد : استفاده از ظرفیت بازرسان مجموعه بسیج اصناف و همکاران  سازمان صمت و اداره کل تعزیرات حکومتی استان در روزهای آتی  مد نظر خواهد بود .

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۹:۵۰:۲۸

4 Sep 2022