۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۵۱۵۳۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مباحث نظری توریسم از سامان شکل می گیرد

مهدی طاهری گفت: توریسم مسئله جدی است و انتظار می رود مباحث نظری توریسم از سامان شکل گیرد و معتقدیم اگر فقه به ما گفته است اداره انسان از گهواره تا گور، پس مسئله توریسم باید از نگاه فقه بررسی شود.
مباحث نظری توریسم از سامان شکل می گیرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاحیه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سامان که با حضور فرماندار، امام جمعه سامان، مسئولان و عموم مردم برگزار شد اظهار کرد: این افتتاحیه امروز را مدیون راهبران و زحمات امام جمعه و فرماندار شهرستان سامان می دانیم.

وی ضمن بیان اینکه این هشتمین اداره ما در استان است که بنده نیز خود پیگیر موضوع راه اندازی این اداره بودم افزود: بعثت، غدیر، عاشورا، مهدویت و انقلاب اسلامی پنج واژه ایست که اگر آنها را از ما بگیرند چه پیش می آید؟

طاهری بیان کرد: شاید آن روزی که بعثت شکل گرفت فکر نمی کردند یک روزی سازمانی شکل می گیرد که منادی بیان پیامبر اعظم (ص) و ترویج قرآن کریم و معارف اهل بیت (ع) باشد.

وی تصریح کرد: شاید آنروزی که غدیر معرفی شد فکر نمی کردند که محبان امیر المومنین (ع) در جایی فرسنگها دورتر از حجاز بیش از آنهایی که در پای بیان پیامبر بودند مروج فرهنگ امیر المومنین (ع) باشند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در موضوع عاشورا ابراز محبت مردم در ساحت مقدس اباعبدالله الحسین(ع) و ارادات مردم به ظهور حضرت وای عصر (عج) مورد توجه است.

وی افزود: امام خمینی خوانشی از اسلام را به مردم ارائه داد و پای کار این خوانش آمدند بطوریکه ما نیاز به  مجاهدت ها برای بقای اسلام داریم، ما نیاز به تدین داریم برای بقای اسلام و امام برای ما با انقلاب اسلامی دین را احیا کرد.

طاهری گفت: امام خمینی (ره) برای ما همه سرمایه دین داری و تدین ما است و همه ما معتقدیم که باید به این موضوع عمل کنیم، سرمایه ما مردم اند و خیلی اداره سپاه و لشکر و محله را نداریم و سرمایه اصلی ما هیات ها و خانه های قرآن هستند، همانگونه که دولت تاکید بر اداره مردمی دارد.

وی توریستی بودن شهرستان سامان را مهم ترین مسئله برای این شهرستان دانست و تصریح کرد: توریسم مسئله جدی است و انتظار می رود مباحث نظری توریسم از سامان شکل گیرد و معتقدیم اگر فقه به ما گفته است اداره انسان از گهواره تا گور، پس مسئله توریسم باید از نگاه فقه بررسی شود.


انتهای پیام/1030ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۴۲:۰۲

31 Aug 2022