۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
کد مطلب : ۵۱۵۱۷
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری خبر داد

افتتاح تصفیه‌خانه شهرستان بن بعد از 18 سال در هفته دولت

معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص‌ترین پروژه‌ای که امروز در دستور کار قرار دارد تصفیه‌خانه شهر بن است که 18 سال راکد مانده بود و به لطف خدا به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح تصفیه‌خانه شهرستان بن بعد از 18 سال در هفته دولت
علی حیدری معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در هفته گذشته و در شهرستان خانمیرزا دو پروژه مهم کلنگ‌زنی شد و عبارتند از پروژه سایت نهضت ملی مسکن و سایت مجموع اداری هستند.
 
وی با اشاره به پروژه اولین شهرک صنعتی خصوصی استان که با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به انجام رسیده است خاطرنشان کرد: این شهرک حدود 190 هکتار مساحت دارد و درصورت بهره‌برداری کامل می‌تواند تا 8 هزار نفر اشتغالزایی داشته باشد.
 
حیدری بیان داشت: روز شنبه در شهرستان کوهرنگ پروژه‌های متعددی با مجموع اعتبار  161 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
 
وی با اشاره به کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان فارسان یادآور شد: امروز هم به اتفاق وزیر آموزش و پرورش در شهرستان‌های سامان و بن پروژه‌هایی به بهره‌برداری می‌رسد و یا کلنگ ساخت آن به زمین می‌خورد.

معاون امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: شاخص‌ترین پروژه‌ای که امروز در دستور کار قرار دارد تصفیه‌خانه شهر بن است که 18 سال راکد مانده بود و به لطف خدا به بهره‌برداری می‌رسد.
 
انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۰۸:۱۰

29 Aug 2022