۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۵۱۵۱۴
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

بیش از ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری در شرایط تخریب هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری در شرایط تخریب هستند و در برخی مناطق، دانش آموزان در کانکس مشغول به تحصیل هستند.
بیش از ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری در شرایط تخریب هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ غلامعلی حیدری صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: محرومیت در این استان ریشه تاریخی دارد، علی رغم اینکه ظرفیت های بالقوه و بالفعل بسیاری در استان وجود دارد.
 
وی افزود: یکی از مشکلات سردسیر بودن استان چهارمحال و بختیاری است که در اجرای امور عمرانی محدودیت ایجاد می کند، لذا اعتبارات باید در ۶ ماه اول سال تخصیص یابد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های دولت سیزدهم مسائل فرهنگی است، ادامه داد: در چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۳۰۰ معلم در آستانه بازنشستگی هستند، این مسئله باعث خالی شدن یکباره پست ها می شود.
 
حیدری عنوان کرد: خوشبختانه اجازه تربیت معلم در سطح کشور در دانشگاه های فرهنگیان داده شده و این یک اقدام خوب است.
 
وی خاطرنشان کرد: یکی از پایه های اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی مجموعه آموزش و پرورش است.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: این استان دومین استانی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی به آن سفر کردند و این نشان از لطف ایشان به این استان و ارادت مردم به ایشان است.
 
حیدری بیان کرد: بیش از ۸۰۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری در شرایط تخریب هستند و در برخی مناطق، دانش آموزان در کانکس مشغول به تحصیل هستند.
 
وی تاکید کرد: کار در مناطق محروم برای معلمان جذابیت ندارد به همین دلیل بسیاری از معلمان درخواست کار در مناطق و استان های برخوردار کرده اند.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۰۸:۵۴:۰۳

29 Aug 2022