۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
کد مطلب : ۵۱۵۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت در شهرکرد برگزار می شود/تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی اقدامی جهادی

موسی انصاری گفت: تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و بازگویی اقدامات نظام در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی برای همگان بخصوص جوانان یکی دیگر اقدامات جهادی هفته دولت است که دستگاه های متولی باید پیشران این اقدام باشند.
ویژه برنامه گرامیداشت هفته دولت در شهرکرد برگزار می شود/تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی اقدامی جهادی
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در خصوص ویژه برنامه های گرامیداشت 8 شهریور و قیام 17 شهریور اظهار کرد: برنامه های استان در دوقالب ویژه برنامه ای برای شهیدان رجائی و باهنر و ویژه برنامه ای برای گرامیداشت شهدای قیام خونین 17 شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی افزود: شهادت این دو شهید بزرگوار در 8 شهریور ماه که مصادف با هفته دولت است در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد، برای همین روز سه شنبه 8 شهریور ماه برنامه ای با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش دکتر نوری در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد راس ساعت 10 و نیم صبح برگزار می شود تا بتوانیم یاد و خاطره هفته دولت را برپا کنیم.

انصاری گفت: باید از ظرفیت دستگاه ها و زیر مجموعه های آن ها استفاده کرد تا اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تبیین دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و بازگویی اقدامات نظام در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی برای همگان بخصوص جوانان یکی دیگر اقدامات جهادی هفته دولت است که دستگاه های متولی باید پیشران این اقدام باشند.

انصاری تصریح کرد: ضعف چندین ساله ما در تبیین دستاورد های نظام بوده است که موجب می شود تا دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی بر علیه نظام و انقلاب اسلامی دست به اقداماتی بر علیه جمهوری اسلامی بزنند، اگر همه دستگاه های متولی از جمله صدا و سیما و رسانه های محیطی وارد میدان شوند و این یادگار و امانتی که از شهدا به ما سپرده شده است را برای همگان ارائه دهند مردم ولایی هرگز در مشکلات و سختی ها دست از نظام نخواهند کشید.

وی ضمن بیان اینکه شهید باهنر و شهید رجایی از شهدای ترور بودند و تمامی خدمات خود را در اختیار نظام گذاشتند گفت: اینروز ها تروریست که دلسوز و دایه دار مردم شده است، می خواهند نظام جمهوری اسلامی ایران را از هر طریقی سرکوب کنند.

انصاری با اشاره به پیشرفت های نظام همچون در حوزه پزشکی تاکید کرد: خدمت کمی در نظام جمهوری اسلامی نشده است و در این نظام افتخاراتی آفریده شده است که باید بازگویی شود، پیشرفت های پزشکی ایران بعد از انقلاب به گونه ای است که از دیگر کشورها برای درمان به ایران می آیند و اینها خدمات کمی نیست و همه آن دستاورد های انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: باید اقدامات این چندساله انقلاب را در قالب کلیپ و عکس نوشته طراحی و در فضای مجازی و رسانه ای به صورت گسترده پخش کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: خدمات یکساله دولت جدید جای تقدیر و تشکر دارد و مردم باید به کمک دولت بیایند تا خلاء های بوجود آمده را که بعضا موجبات سوء استفاده دشمنان نیز می شود رفع و جبران کنند.

انصاری در آخر با اشاره به ویژه برنامه ی گرامیداشت شهدای قیام خونین 17 شهریور که در روز 16 شهریور ماه در مسجد جامع شهرکرد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود نیز تاکید کرد: اتفاقات سال 57 و حضور مردم ولایی پای کار انقلاب در میدان ژاله تهران و سرکوب شدن تظاهرات آرام مردمی از سوی رژیم ستمگر طاغوت موجب به خاک و خون کشیده شدن خیل عظیمی از مردم انقلابی در آن زمان شد،  این روز باید گرامی داشته شود زیرا که این ایام الله برای ما نقاط قوتیست که جمهوری اسلامی را برای همگان بازگو خواهد کرد.

انتهای پیام/1030ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۲:۲۲:۲۵

28 Aug 2022