۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۵۱۵۰۲
نائب رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی ؛

هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است

نائب رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است.
هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است
به گزارش جهانبین نیوز ، سید احمد هاشمی نائب رئیس کمیسیون توسعه، عمران و خدمات شهری و روستایی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده شهرستان فارسان، در گفتگو با خبرنگار شورای اسلامی استان ، ضمن تبریک هفته دولت به همه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران خصوصاً مدیران و کارمندان دولت در استان چهارمحال و بختیاری ، خاطر نشان کرد: بدون شک شهیدان رجایی و باهنر از مصادیق مسئولانی بودند که تقوا پیشه می‌کردند، اخلاص داشتند و بر اساس سنت الهی حرکت کرده و دغدغه‌مند مردم بودند.

وی افزود:هفته دولت، فرصتی مناسب برای انعکاس اقدامات و فعالیت های دستگاه های دولتی به مردم است.

نماینده شهرستان فارسان گفت: به استاندار چهارمحال و بختیاری و مجموعه عزیزان حوزه اجرایی استان خداقوت می‌گوییم، هنوز دولت سیزدهم در ابتدای راه  بوده و مردم به این دولت امیدوار هستند که موفقیت های فراوانی  ، درخور و شایسته مردم حاصلمی شود.

وی با بیان اینکه براساس قانون اساسی مردم اداره امور شهرها و روستاها را بصورت غیر مستقیم برعهده دارند، اظهار داشت: آنچه که در شهرها و روستاها از نظر توسعه، عمران و مبلمان شهری باید محقق شود، با برنامه ریزی و همکاری جامعه شورایی استان و مدیران دستگاههای اجرایی همراه می باشد.

هاشمی تصریح کرد: وظایف تمام دستگاه های اجرایی در روستاها بر عهده دهیاران گذاشته شده و البته آنها از مزایا، شخصیت حقوقی لازم و منابع متناسب برخوردار نیستند و با توجه به افزایش دسترسی ها توقعات از دهیاران بالاست.

وی گفت: باید در تدوین آیین نامه و قوانین اصلاحات لازم جهت توجه به دهیاران صورت گیرد تا بدین وسیله شاهد رشد روستاها و کاهش مهاجرت روستائیان به شهرها باشیم.

هاشمی یادآور شد: افزایش ماندگاری مردم در روستاها و ارتقا سطح رفاه آنان زمینه کاهش حاشیه نشینی در شهرها را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: دهیاران باید علاوه بر پروژه های عمرانی به طرح های اقتصادی در روستاها نیز توجه داشته باشند که می تواند موجب خودکفایی روستاها شود.
 
انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۱۴:۴۶

28 Aug 2022