۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۵۱۴۹۲
در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح شد:

باید با افراد هنجار شکن با جدیت مقابله شود/فرهنگ دغدغه مردم چهارمحال و بختیاری است

محمد علی نکونام گفت: نباید اجازه داد این افراد هنجارشکنی کنند و با پرویی فیلم بگیرند و اشاعه فحشا کنند بلکه باید با این فضا با جدیت مقابله شود، فرهنگ این روزها دغدغه مردم استان و اهل ایمان شده است، آنچه که در رفتینگ اتفاق افتاد پشت پرده های پیوسته ای دارد که سال ها تذکر داده ایم و تغییری ندیده ایم.
باید با افراد هنجار شکن با جدیت مقابله شود/فرهنگ دغدغه مردم چهارمحال و بختیاری است
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه این هفته را هفته دولت نامیدند تا دولت به نقاط قوت و ضعف خود بپردازد اظهار کرد: هفته دولت هفته تعریف و تمجید نیست، البته که جای تعریف از کارهای جهادی و نگاه‌های ارزشید این دولت وجود دارد اما آنچه که مهم است بایدها و نبایدها است.

وی بیان کرد: دولت باید در چند حوزه زنده ماندن ارزش‌های انقلاب، برقراری عدالت، عمل به وعده‌ها، مبارزه با فساد و تکریم و احترام مردم تلاش کند.

نکونام افزود: وعده ساخت ۴ میلیون مسکن به مردم داده شده است که اکنون کار بسیار عقب است و تحقق این وعده‌ مسکن و اشتغال با کار روزمره انجام نمی‌شود و حتماً کار جهادی لازم دارد.

وی گفت: اگر از فرهنگ غفلت شود نظام تهی می‌شود، زیرا که اساس این نظام فرهنگ دینی است که متاسفانه دشمن دارد ضدفرهنگ‌ها را باب می‌کند و ما باید مانع آن شویم.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: فرهنگ این روزها دغدغه مردم استان و اهل ایمان شده است، آنچه که در رفتینگ اتفاق افتاد پشت پرده‌های پیوسته‌ای دارد که سال‌ها تذکر داده‌ایم اما تغییری ندیده‌ایم.

نکونام بیان کرد: ظاهراً شرکت آب‌منطقه‌ای از تورهای رفتینگ وجوهاتی می‌گیرد، اما چگونه از این اتفاقات خبر ندارد؟ دستگاه‌های دیگر مانند ورزش و جوانان و گردشگری نیز باید بیشتر مراقب باشند زیرا که مردم این منطقه نگران تربیت فرزندان خود هستند.

وی ادامه داد: نباید اجازه داد این افراد هنجارشکنی کنند و با پرویی فیلم بگیرند و اشاعه فحشا کنند بلکه باید با این فضا با جدیت مقابله شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه چرا باید در دانشگاه اتفاقی بیفتد که آبروی دانشگاه و متولیان آن آسیب ببیند عنوان کرد: در این برنامه‌ها نباید به برخی افراد که با برنامه قبلی میدان‌داری می‌کنند فرصت خرابکاری داد که در ماه محرم و در آستانه شهادت امام سجاد(ع) شاهد رقاصی‌ باشیم.

وی ابراز کرد: این مطلب نیز موضوعی بود که مومنان و مطالبه‌گران دنبال کردند و باید به این افراد احسنت و خداقوت گفت البته باز هم باید مطالبه کنند تا دیگر شاهد چنین رفتاری نباشیم.

نکونام در آخر عنوان کرد: دولت‌مردان باید پشتیبان فرهنگ در جامعه باشند و هرچه می‌توانند به دین‌مداری کمک کنند تا به برکت دین کارهای خودشان نیز پیش رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۷:۳۲:۴۳

26 Aug 2022