۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۵۱۴۸۲
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد

آغاز احیای ۱۰۰۰ واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: نهضت احیای ۱۰۰۰ واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده است، پیش از این علت تعطیلی یا راکد بودن واحدهای صنعتی دارای مشکل در دستور کار قرار داشت، ولی هم اینک احیای این واحدها نیز به این سازمان واگذار شده است.
آغاز احیای ۱۰۰۰ واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط در کشور
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور پیش از ظهر امروز در در جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: سازمان بسیج به طرح آبرسانی در روستاهای کشور، ورود کرده است.
 
 
وی افزود: پیش از آغاز کار طرح آبرسانی روستاهای فاقد منبع آب شرب پایدار و دارای تنش آبی حدود ۸ هزار روستا اعلام شد، اما بعد از بررسی های صورت گرفته این عدد به ۱۸ هزار روستا رسیده است.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: در گام اول آبرسانی به ۷ هزار و ۱۳۸ روستا در دستور کار است، چهار معین از بسیج سازندگی، نیروی زمینی، نیروی دریایی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای استان‌های کشور تعیین و استان‌ها تقسیم شدند.
 
زهرایی عنوان کرد: برای آبرسانی به روستاهای محروم کشور سال گذشته ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار نقدی اختصاص پیدا کرده است، امسال نیز ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این طرح تخصیص یافت و تعداد روستاها با متمم می‌تواند تا ۱۰ هزار روستا افزایش پیدا کند.
 
وی خاطرنشان کرد: ۹۲ میلیون هکتار در کشور نیازمند عملیات آبخیزداری است.
 
 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ۳۱ میلیون هکتار عملیات آبخیزداری در کشور انجام شده است، تاکید کرد: برای اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور نیازمند ۳۷ هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.
 
زهرایی بیان کرد: نهضت احیای ۱۰۰۰ واحد صنعتی خرد، کوچک و متوسط به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده است، پیش از این علت تعطیلی یا راکد بودن واحدهای صنعتی دارای مشکل در دستور کار قرار داشت، ولی هم اینک احیای این واحدها نیز به این سازمان واگذار شده است.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۱:۲۰:۰۵

25 Aug 2022