۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۵۱۴۷۹
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم ( ع):

برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری بود/ از همه ظرفیت های استان برای بهتر برگزار شدن این کنگره

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت:برای برگزاری کنگره ملی ۱۱ هزار شهید عشایری، همه ظرفیت ها در این استان  به کار گرفته شد تا این کنگره ملی به خوبی برگزار شود و ما مدیون شهدا نباشیم.
برگزاری کنگره ملی شهدا عشایری افتخاری برای استان چهارمحال و بختیاری بود/ از همه ظرفیت های استان برای بهتر برگزار شدن این کنگره
به گزارش جهانبین نیوز؛ سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در آیین تجلیل و قدردانی از عوامل و فعالین برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۱ هزار شهید جامع عشایری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۲۴۴۳ شهید گرانقدر استان و ۱۱ هزار شهید جامع عشایر کشور اظهار کرد: برای برگزاری کنگره ملی شهدا عشایر همه ادارات پای کار بودند، ماموریت ها بسته شد و آن چیزی که باید بشود، شد و این امر با همکاری یکدیگر اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه ۲۶ استان در کنگره شهدای عشایری در استان چهارمحال و بختیاری حضور پیدا کردند بیان داشت: در این رویداد بزرگ فرهنگی هیچ حادثه ای پیش نیامد.

اکبری خاطر نشان کرد: میهمان نوازی مردم استان چهارمحال و بختیاری برکسی پوشیده نیست و در برگزاری این کنگره و از حضور مردم از استان های دیگر به خوبی استقبال کردند.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره ملی همه ظرفیت ها در این استان  به کار گرفته شد تا این کنگره ملی به خوبی برگزار شود و ما مدیون شهدا نباشیم.

انتهای پیام/۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۳۵:۲۷

25 Aug 2022