۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۵۱۴۷۸
استاندار چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

رفع محرومیت‌های تاریخی در روستاهای چهارمحال و بختیاری، با اقدامات جهادی محقق می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: رفع عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌های تاریخی در چهارمحال و بختیاری جز با اقدامات جهادی و میان‌بر محقق نخواهد شد.
رفع محرومیت‌های تاریخی در روستاهای چهارمحال و بختیاری، با اقدامات جهادی محقق می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز; غلامعلی حیدری صبح امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌ها با تفکر بسیجی و اقدام جهادی به‌ویژه در مناطق محروم از رئیس سازمان بسیج مستضعفین دعوت شد تا در قرارگاه امام حسن (ع) استان شرکت کند.
 
وی افزود: رفع عقب ماندگی‌ها و محرومیت‌های تاریخی در چهارمحال و بختیاری جز با اقدامات جهادی و میان‌بر محقق نخواهد شد.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برنامه‌ریزی شد تا در چند حوزه در راستای محرومیت زدایی با حضور بسیج سازندگی گام برداشته شود.
 
حیدری عنوان کرد: در جاده‌های روستایی که زیرساخت‌ها بشدت مشکل دارد، در ساخت مسکن محرومان و آبرسانی به روستاها و مناطق محروم و... بتوانیم از ظرفیت بسیج و سپاه استفاده کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: با ورود بسیج و سپاه به پروژه‌های محرومیت زدایی پیش‌بینی می‌شود بتوانیم در یک زمانبندی کوتاه خدمات مؤثری به مردم به‌خصوص در مناطق روستایی و محروم بدهیم.
 
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: امیدواریم در آینده نه‌چندان دور با بسیج امکانات و اعتبارات مناسب شاهد رخداد تحول در مناطق محروم استان باشیم.
 
انتهای پیام/۱۰۳۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ شهريور ۱۴۰۱

ساعت:

۱۰:۲۶:۴۹

25 Aug 2022